وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

واکسن

1391/5/22 21:29
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,594 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بزرگ خوبم             یک زن مهربونه

موی سرش سفیده             خیلی چیزا می دونه

یه روز اومد خونمون          گفت به مامان جان من

بچه رو اماده کن             بریم برای واکسن

بچه های زیادی             اونجا توی صف بودن

وقتی که نوبتم شد          به من یه سوزن زدن

حالا که جای واکسن        درد می کنه حسابی

مادر بزرگ به مامان         می گه یه وقت نخوابی

به من می گه عزیزم             درد تورو نبینم

حالا که تب کردهای       تا صبح پشت می شینم

تب دارم وپای من          درد می کنه حسابی

برای من نمونده          نه راحتی نه خوابی

کاشکی می زد یه روزی     مادر بزرگ یه واکسن

               تا که اونم بفهمه          چه دردی داره سوزن                        

                                                                               (بنفشه رسولیان)

با تشکر از رادین جان

http://radin90.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد