وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود تصویری لالایی خراسانی

1392/6/17 9:50
نویسنده : وبلاگ کودک من
23,038 بازدید
اشتراک گذاری

;

لالایی چرخ نخ تابی
به آوازش تو می خوابی
 
لالالایی گل غوزه
سفید و سبز و انابی
          
لالا سیب و انار من
لالایی زعفران من
          
بخند ای دونه مروارید
که لبخندت جهان من
          
برو لولوی صحرایی
بازم شب شد تو اینجایی
          
نیایی پیش فرزندم
که سهم توست توتنهایی
          
لالالالا لالاش میاد
چشام بر در باباش میاد
          
بازم با یک بغل پنبه
صدای کفش پاش میاد
          
لالالالا به مشهد شی
به پای تخت حضرت شیم
 
اگر بازم عنایت شه
به ماه این زیارت شی
 
لالالالا گلم لالا
که وقت خوابته حالا
          
ببین تو آسمون شب
گل مهتاب اومد بالا

برای دانلود لالایی خراسانی "گل فیروزه" روی تصویر زیر کلیک کنید و سپس گزینه دریافت فایل را کلیک کنید.

;

منبع: شبکه پویا

لینکهای مربوط به آهنگهای کودکانه

دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری اول) 

دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری دوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری اول)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری دوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری سوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری چهارم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری پنجم)

دانلود آهنگ های کودکانه (سری اول)

دانلود آهنگ تولد برای کودکان

دانلود آهنگ مل مل

دانلود آهنگ عمو زنجیرباف از عمو پورنگ

دانلود تیتراژ کتابخانه عمو پورنگ

دانلود آهنگ برای تولد عمو پورنگ

آی مژده مژده مژده عیده و وقت شادیست

دانلود آهنگ ای ایران

دانلود آهنگ خانواده

شعر انار دونه دونه با صدای سید محمد سپهر عزیز

دانلود شعر قهر و آشتی

دانلود آهنگ "زنبور"

دانلود آهنگ رودخانه

دانلود تصویری لالایی کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شرکت رایانمهر
18 شهریور 92 11:22
فروش کارت شارژ ايرانسل، همراه اول،رايتل و تاليا توسط نماينده رسمي شرکت رايانمهر با قیمت مصوب برای مشترکین محترم www.tehrancart.ir تمامي کارت هاي بانکي عضو شبکه شتاب پذيرفته ميشود. پشتيباني فروش: 89711111
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد