وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش درست کردن لباس کفشدوزکی بدون دوخت

1392/6/21 1:50
نویسنده : وبلاگ کودک من
11,731 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

برای بالهای کفشدوزک روی پارچه شکل یک قلب را بکشید و برش دهید.

کودک من

کودک من

به اندازه 1 اینچ نوار سیاهی را ببرید و به قسمت انتهای بالها با چسب حرارتی بچسبانید. تا بزنید و دوباره بچسبانید و دور شانه ها و یا گردن کودک گره بزنید. (تصویر را ببینید.)

کودک من

روی پارچه مشکی قلب های زیادی را قیچی کنید و با چسب حرارتی به بالها بچسبانید.

کودک من

حالا می خواهیم شاخکهای کفشدوزک رو درست کنیم :

راههای زیادی برای درست کردن شاخکها وجود داره که یکی از این راهها چسباندن نوارهایی فنری شکل که برای گلسازی استفاده می شه به تل مورد نظر است.

کودک من

که انتهای شاخکها رو می تونید پم پم و یا قلب بچسبانید.

لینک درست کردن پم پم

کودک من

بعضی ها هم دوست دارند بجای شاخک از هد بند استفاده کنن. به این ترتیب که یه نوار پارچه ایی به پهنایی در حدود 1 اینچ رو قیچی کنید. دقت کنید به قدر کافی بلند باشه که بتونید دور سر کودک ببندید. و باز با همون تزیینات فنری مانند وسط هد بند با چسب حرارتی بچسبانید.

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای کفشدوزکی

تولد مائده

تولد مهتا

تولد نیکا

تولد ابوالفضل

تولد الینا

تولد آرشام

تولد پرنیا

تولد نیوشا

تولد مهرسا

تولد پرنیا

تولد مهتاب

تولد گیلدا

تولد امیر حسین

تولد پریا

تولد سها

تولد آوا

تولد ستایش

تولد امیر مهدی

تولد فرگل

تولد ویانا

تولد سبحان

تولد پرنیان

تولد آترینا

تولد کیان

تولد آوا

تولد سامیار

تولد نسترن

تولد سلما

تولد زینب

تولد ایلحان

تولد ترنم

طرز درست کردن کلاه کفشدوزکی

ایده تولد با تم کفشدوزک

طرز درست کردن کارت دعوت کفشدوزکی نمونه ۱

طرز درست کردن کارت دعوت کفشدوزکی نمونه 2

نمونه کار تولد کفشدوزکی

طرز درست کردن سیب کفشدوزکی

طرز درست کردن دست بند کفشدوزکی

فایل PDF تولد کفشدوزکی

دانلود چند نمونه تزیینات تولد کفشدوزکی

فایل PSD تولد کفشدوزکی

کاردستی به شکل کفشدوزک

دانلود فایل تولد کفشدوزکی (سری دوم)

مدل لباس کفشدوزکی

آموزش درست کردن لباس کفشدوزکی

درست کردن سنگ به کفشدوزک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد