وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

سیب زمینی به شکل گل

1392/6/22 17:43
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,127 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

ایده این نوع تزیین رو از دختر خاله شوهرم یاد گرفتم.

من با این وسیله سیب زمینی ها رو نازک کردم.

کودک من

به این شکل . . .

می تونید برای 2 ساعت سیب زمینی ها رو تو آب و نمک بزارید و می تونید به محض برش اونها رو به شکل گل تزیین کنید.

کودک من

مراحل رو ببینید . . .

کودک من

می تونید بعد از درست کردن گلبرگ بهش خلال دندون بزنید و یا اگه خیلی مهارت دارید در آخر خلال دندون بزنید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

و داخل روغن سرخ کنید . . .

کودک من

کودک من

و برای تزیین غذا استفاده کنید . . .

کودک من

کودک من

می تونید برای روی خورشت قیمه بجای سیب زمینی خلال شده هم استفاده کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسر
22 شهریور 92 17:59
سلام وبلاگ زیبایی داری . لینک دادم . لطفا شما هم لینک رو بزار.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد