وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

لوبیا پلو با گوشت قلقلی

1392/6/22 18:25
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,551 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

لوبیا پلو رو هر کسی یه جوری درست می کنه. من به این صورت درست می کنم.

لوبیاها رو بعد از شستن و خرد کردن با روغن و کمی آب و زردچوبه تفت دادم.

کودک من

پیاز رنده شده رو با گوشت و نمک و ادویه و کمی سویا چرخ شده ورز داده و گلوله گلوله درست می کنیم و به لوبیاها اضافه می کنیم. در آخر نمک اضافه می کنیم و می ریم سراغ برنج.

کودک من

کودک من

برنج رو آبکش کردم و از سیب زمینی رده شده برای ته دیگش استفاده کردم. به این شکل که سیب زمینی رو رنده کردم و ته قابلمه رو روغن و کمی نمک ریختم. سیب زمینی رنده شده رو ته قایلمه پهن کردم و برنج رو روی اون ریختم.

کودک من

لوبیا ها رو هم لایه لایه ریختم.

کودک من

در آخر تو دیس کشیدم و با سیب زمینی به شکل گل تزیین کردم . . .

لینک سیب زمینی به شکل گل

کودک من

اینم ته دیگ سیب زمینی رنده شده . . .

کودک من

کودک من

 

لینکهایی که شاید دوست داشته باشید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کاظمی-نایس پارتی
23 شهریور 92 23:38
سلام عزیزم میخواستم درخواست کنم اگر دوست داری سایت من رو هم لینک کنی کارم طراحی تم تولد و پخش ظروف با تم هست که با قیمت مناسب و کیفیت خوب ارائه میکنم خوشحال میشم بهم سر بزنی 09338848046 شماره تماسم هست به دوستان مشهدی تخفیف هم میدم و ارسال رایگان دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد