وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

کودک من

شلوار

معجون افلاطون

1392/6/23 1:21
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,983 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم یه جایی تو اهواز بنام "سیب پلاس" با انواع نوشیدنی های سرد و خوشمزه که ما نوشیدنی "افلاطون" رو انتخاب کردیم. خیلی خوشمزه بود و حسابی رفتم تو نخش و برای آخر شب ساجده درستش کردم. ولی بنام ساجده و به کام بابای ساجده شد.

کودک من

از شیر گاو و گاومیش که قاطیشون کرده بودم استفاده کردم. پسته + گردو + خرما و در آخر عسل اضافه کردم. بستنی نداشتم وگرنه اونم بهش اضافه می کردم. اگه 4 مغز داشتید بازم بهش اضافه کنید. گذاشتم تو مخلوط کن و بعدش تو یخچال که حسابی سرد بشه.

موز رو یادم رفت اضافه کنم که سری بعدی حتما کاملترش می کنم . یه بار هم باید برای صبحانش اینو درست کنم.لبخند

کودک من

کودک من

کودک من

کوک من

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سيد محمد سپهر
23 شهریور 92 15:54
سلام خونه جديد مبارك.....سعي مي كنم وقتي را براي وب بذارم.....


سلام خانمی. ممنون از لطفتون.
همایون
23 دی 92 21:49
سلام دوست خوبم وبلاگ بسیار پر محتوائی دارید اگر مایل بودید تبادل لینک کنیم تشکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد