وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود آهنگ "تولدت مبارک " بچه ها

1392/6/25 8:28
نویسنده : وبلاگ کودک من
99,588 بازدید
اشتراک گذاری

اگه خاطرتون باشه یه پست در مورد دانلود آهنگهای تولد گذاشتم و آخر پست نوشتم که بهش اضافه می کنم و کلی گله از طرف دوستان که چرا به این پست چیزی اضافه نکردی ؟! خب حالا بفرمایید دانلود این آهنگ که همه بچه ها با هم می خونن . . .

دانلود فایل

و  لینک زیر آهنگهای تولد موجود در وبلاگ

دانلود آهنگ تولد برای کودکان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یزدان
26 شهریور 92 9:52
عزیزم چند روز دیگه تولد یزدان هستش و این پست هم مثل همهی پست های دیگه شوا خیلی خیلی مفید بود. واقعا ممنونم
نادیا
5 شهریور 93 12:30
خوبه خوبه خوبه ببببببببببببببببببببووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد