وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 2 سالگی گلناز عزیز با تم زنبور

1392/6/27 15:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
12,327 بازدید
اشتراک گذاری

مامان گلناز عزیز اکثر تزیینات تولد رو از وبلاگ "کودک من" انتخاب کردند که لینکهاشون رو براتون می زارم.

کودک من

ریسه بادکنکی

کودک من

لینک درست کردن ریسه بادکنکی

 

ریسه عکس از نمای نزدیک

 

کودک من

کودک من

ریسه هپی برزدی

کودک من

آویز گل

کودک من

نمای تزئین سقف

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لباس زنبوری رو مامانم براش دوخته

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لاک زنبورک جون

کودک من

مدل زنبوری لاک ناخن

میز خوراکی ها

کودک من

کودک من

تزئین میوه

کودک من

ژله خرده شیشه

کودک من

طرز درست کردن ژله خورده شیشه

ژله خرده شیشه روز عشق

ژله خرده شیشه گل

یه ژله دیگه (ابتکاری بود!)

کودک من

 

بیسکوئیت زنبوری

 

کودک من

شکلات زنبوری پیدا نکردم اینا رو خریدم دیگه !

کودک من

آبنبات برای بچه ها

کودک من

گیفت ها (به هر خانواده یکی دادیم)

کودک من

هدیه های تولد (دست همگی درد نکنه)

کودک من

هدیه من و بابایی گلناز

کودک من

میز شام (ساندویچ کباب کوبیده با نوشابه و سس)

کودک من

لیبل زنبوری نوشابه ها

کودک من

 با تشکر از مامان گلناز

http://golnazjooni.blogfa.com

لینکهای زنبوری

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

 تولد آرشام

تولد مهتا

تولد امیر حسین

تولد یکتا

تولد بردیا

تولد آروین

تولد آراد

تولد آویسا

تولد مسیحا

تولد سوین

تولد کیان

تولد پویان

تولد ساینا

تولد آرین

تولد آرین

تولد عرشیا

تولد مهدیار

تولد آیلی

تولد آرمان

تولد ویانا

تولد شایان

تولد بردیا

تولد آرنیکا

تولد مه سما

تولد ساینا

تولد آردا

تولد آرتین

تولد سودا

تولد مایا

تولد ثنا

تولد سانیار

تولد امیر علی

تولد امیر رضا

تولد شیوا

تولد رایان

طرز کشیدن زنبور

نمونه اول

نمونه دوم

مدل لباس زنبوری

مدل دامن توتو زنبوری

آموزش درست کردن لباس مدل زنبوری (نمونه 1)

ریسه زنبوری Happy Birthday

بنر Happy Birthday با تم زنبور سری 2

بنر زنبوری (سری اول)

بنر زنبوری (سری دوم)

بنر زنبوری (سری سوم)

بنر زنبوری(نمونه چهارم)

دانلود فایل PDF تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات تولد با تم زنبور سری 3

تزیینات تولد با تم زنبور سری 4

رد پا - برگه یادگاری - عدد 1 - عدد 2 - خوش آمدید زنبوری

دانلود تزیینات تولد با تم زنبور سری 5 بنام Be My Honey

ریسه تولد با تم زنبور

برگه یادگاری زنبوری 

مدل زنبوری لاک ناخن

دانلود کلیپ تزیین بادکنک به شکل زنبور

رد پا با تم زنبور

تصاویر زنبور برای تولد با تم زنبور

لیبل بطری و نی- کاور لیوان و تگ غذا با تم زنبور

کاردستی کندوی زنبور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ژاله
27 شهریور 92 16:31
سلامـــــــــــــ از تمتون خیلی خوشم اومد مبارک باشه کیک تون خیلی نازه من از تم زنبوری خیلی خوشم میاد
سمیه مامان زینب
28 شهریور 92 1:41
سلام عزیزم تولددختر من هم چند روز پیش بود با تم زنبور اگه دوست داشتین میتونین تو وبلاگتون قرار بدین ممنون
ساجده
1 بهمن 93 11:32
عالی بود.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد