وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

کراکت سیب زمینی

1392/7/8 15:46
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,981 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

مواد لازم : سیب زمینی 4 عدد - تخم مرغ 2 عدد - آرد سفید و سوخاری به میزان سرخ کردن - شیر 3 ق غذاخوری - گوشت چرخ کرده - نمک و فلفل و زردچوبه به مقدار لازم

طرز تهیه :

سیب زمینی ها رو آب پز و رنده کردم. 1 عدد تخم مرغ و نمک و فلفل و زردچوبه بهش اضافه کردم و هم زدم و گذاشتم تو یخچال

کودک من

گوشت چرخ شده رو با پیاز و ادویه و نمک تفت دادم. می تونید بجای گوشت چرخ شده از فیله مرغ استفاده کرد و بهش جعفری هم بزنید.

کودک من

سیب زمینی رنده شده رو تو دستم پهن کردم.

کودک من

کمی از گوشت چرخ شده ریختم روی اون و بعدش کمی پنیر پیتزا هم روی اونا ریختم و بستمش. اگه سیب زمینی شل بود بهش آرد اضافه کنید.

ایده خواهر شوهری : می تونید اونو مثل کبه درست کنید و داخل سیب زمینی یه سوراخ در بیارید و مواد رو داخل سوراخ بریزید تا برای جمع کردن سیب زمینی دردسر نکشید.

کودک من

بعد داخل آرد سفید غلطش می دیم. داخل آرد کمی نمک و ادویه هم اضافه کردم.

کودک من

1 عدد تخم مرغ رو با شیر قاطی کنید و بعدش داخل تخم مرغ هم بغلتانید.

کودک من

و بعد از اون داخل آرد سوخاری غلط بدید.

کودک من

و در آخر سرخ کنید.

کودک من

و این شد . . .

کودک من

کودک من

شاید از این پست خوشتان بیاید . . .

;

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یزدان
9 مهر 92 8:16
هر دوتاش خوب بود عزیزم.
مامان علی خوشتیپ
9 مهر 92 11:11
خصوصی
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
9 مهر 92 22:28
سلام
خسته نباشد واقعا زحمت می کشید برای وبتون
آشپزی ها واقعا عالیه
یعنی همه چیز واقعا عالیه
دستتون درد نکنه
خسته نباشید
ممنونم



سلام. با تشکر. لطف دارید.
مامان علیرضا
10 مهر 92 19:45
بسیار ممنون از این غذای اسون و خوشمزتون
راستی چی شد کعه اینطوری شد؟ که دیگه نمیایین پیشمون؟


سلام. الان می یام پیشتون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد