وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

پنکیک

1392/7/8 16:01
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,919 بازدید
اشتراک گذاری

یه ایده برای صبحانه

کودک من

مواد لازم برای 3 یا 4 نفر : شیر 5/1 پیمانه - آرد 5/1 پیمانه - نمک نصف ق غذاخوری - شکر 1 ق غ - بکینگ پودر 1 ق غ - تخم مرغ 1 عدد - کره نصف ق غ

طرز تهیه :

آرد رو با شیر و تخم مرغ و نمک و شکر بکینگ پودر و کره تو کاسه می ریزیم و با همزن برقی هم می زنیم. تو ماهیتابه روغن می ریزیم و کمی از مایه رو داخل ماهیتابه نچسب می ریزیم. کمتر از 3 دقیقه آماده می شه. بعد طرف دیگه اش رو هم سرخ می کنیم.  

کودک من

می شه لاش چیزی نزاریم ولی من عسل و پودر بادام و گردو ریختم.

بازم ایده خواهر شوهری :متفکر

می تونید لاش تکه های موز هم بزارید.

کودک من

شوهری می گه : چرا برای من از این چیزا درست نمی کنی متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

elham
9 مهر 92 0:31
سلام. عزیزم منم عکسای سیسمونی پسرمو گذاشتم تو بلاگم.میذاریشون تو بلاگت؟ممنون.پست شماره 6


سلام. ثبت شد.
sanaz
9 مهر 92 10:19
وبلاگ خوبي دارين پراز مطالب مفيد به ما هم سري بزنيد
شاه نی نی
9 مهر 92 17:42
با بستنی و شکلات صبحانه هم عالی میشه
دخملی شکلک......
10 مهر 92 2:45
دل مارو هم بردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد