وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

مرغ تنوری ایتالیایی و پاستا

1392/7/9 19:20
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,245 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

پاستا 3 مشت - روغن زیتون 2 ق - نصف سینه مرغ - موسیر 1 ق غ - گوجه خرد شده 3 عدد کوچک - پنیر پیتزا 1 فنجان - نمک و فلفل و زردچوبه به مقدار لازم

طرز تهیه :

سینه مرغ رو خرد کردم و این وسط یه بال هم داخلش بود.

کودک من

آب و نمک رو گذاشتم جوش بخوره و پاستاها رو داخلش ریختم.

کودک من

یه پیاز خرد کردم و مرغ رو داخلش تفت دادم.

کودک من

ادویه جات و یه قاشق پودر موسیر رو اضافه کردم. تو دستورش که تو سایت خارجی ترجمه شده بجای موسیر از سیر استفاده کرده.

کودک من

پاستاها رو آبکش می کنیم و داخل یه کاسه ریختم.

کودک من

مرغ آماده شده رو با روغن زیتون بهش اضافه کردم.

کودک من

گوجه های نگینی رو هم اضافه کردم ولی شما وقتی مرغ و خواستید تفت بدید گوجه رو بهش اضافه کنید و بزارید با مواد حسابی جا بیفته. می تونید جعفری هم بهش اضافه کنید.

کودک من

پنیر پیتزا رو هم اضافه کردم و با هم قاطی کردم.

کودک من

ظرف پیرکس رو چرب کردم و مواد رو داخلش ریختم و داخل تستر گذاشتم. می تونید تو فر هم بزارید.

کودک من

بعد از 30 دقیقه آماده شد.

کودک من

خیلی خیلی خوشمزست.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

reyhane
22 مهر 92 23:51
be nazare man panir parmesan khoshmaze tar mikone pasta ha ro
emtehan konid !



سلام دختر دایی. آره دقیقا از سایت که ترجمه کردم همینو نوشته بود ولی من چون نداشتم پنیر پیتزا زدم. سری بعد ایشالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد