وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

تزیین رنگین کمانی برنج

1392/7/14 20:36
نویسنده : وبلاگ کودک من
12,766 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

دیشب خانه یکی از دوستان دعوت بودیم و این تزیین بسیار زیبا رو روی برنج پیاده کردند. اولش فکر کردم رنگ غذا هست که با برنج ترکیبش کرده ولی وقتی دستورش رو پرسیدم به این صورت بود :

قسمت نارنجی فلفل دلمه ای نارنجی هست که تو غذاساز گذاشته شده و آبش رو گرفتند و با برنج ترکیب شده. بنفش رنگ کلم بنفش هست زرد زعفران و سبز سبزیجات است که به همین روش انجام شده. به نظر من برای تولد با تم رنگین کمان عالیه !

دستشون درد نکنه. فکر نکنید کار راحتیه ! اونم با 3 بچه !

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سایت قالبهای کودکانه مادام
15 مهر 92 2:12
میگم خاله سپده
شا که از این پلو نوش جون کردین
از شمایل و طرز تهیه اش گفتین
ولی کاش توش توضیح هم میدادین که چه طمع و مزه ای داشت؟؟؟

یعنی غیر عادی نبود طعمش...
چون بعضیا تو غذا خوردن سخت مزاجن...

مثلا ما با یه خورشت اینو جلو مهمون بزاریم بشقابشو تا ته میخوره؟؟؟

و جا داره بگم دست و پنجه دوستتون درد نکنه....
کلی قراره در آینده نزدیک با این ترفند کلاس بزارم


سلام خانمی. مزش که عالی بود. این فقط تزیین روی برنجه و برش داری برنج سفیده. اینجوری نبود که مثلا الان برنج مزه ی فلفل گرفت و چیزای دیگه.
با خورشت سبزی و مرغ کباب شده سرو شد.
مامان علی خوشتیپ
16 مهر 92 11:01
عالیه...من سبز و زرد رو دیده بودم ولی ایده نارنجیش خیلی جالب بود.ممنون که آموزش دادی
مامان امیر مهدی(سوده)
16 مهر 92 19:23
سلام عزیزم عاااااالی بود اگه ممکنه بگین کی و چه وقت این مواد رنگی رو باید به برنج اضافه کرد؟بعد از پخت یا حین پخت؟


سلام. وقتی برنج دم کشید.
فروغ
25 مهر 92 20:51
سلام. خوب هستید شما ؟ غذا دسپخت خاله منه دیگه هنرمنده تازه بچه کوچولو داشت نزاشت خوب خوب هنر انگشتاشو نشون بده با تشکر از عکس زیباتون در ضمن وبلاگ خیلی قشنگی دارین. خسته نباشین
نرگس
13 آبان 98 6:37
سلام خسته نباشید
من این ایده رو قرار بود برای جشن ولیمه پسرم اجرا کنم به ذهن خودم خطور کرده بود. الان سرچ کردم اینجا دیدم قبلا انجام شده. برای قرمزش هم فکر کرده بودم با آب لبو انجام بدم. از ایده رنگ بنفش و نارنجی هم ممنون. اگر صورتی هم بخواید با آب آلبالو میشه درست کرد. 
البته من به خاطر آبی رفتم رنگ خوراکی خریدم. اما شاید از استفاده اش منصرف بشم.

ممنون
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. تشکر از نظرتان و ایده تان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد