وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی یلدا عزیز

1392/7/19 13:39
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,358 بازدید
اشتراک گذاری

 

این ازکارتهای دعوتم که مامانم برام طراحی کرده که شعرش این بود

 


 

سلام سلام صدتا سلام من آمدم با دندونام/میخوام نشونتون بدم صاحب مروارید

 

 شدم/یواش یواش وبی صدا شدم جز کباب خورا

کودک من

 

اینم گیفت های هدیه که به بچه های مجلس دادیم

گیفت 

 

اینم کارتهای تشکر مامان نی نی ها

 

میز

 

تزیینات جشن وریسه اسمم که طراحی اشو مامانم کرده

 

 

فلش به طرف جشن دندون نو یلدا: که بازم کار مامانمه

 

 

اینم خوش آمد گویی

 

اینها هم رد پاهایی که به طرف جشن کشیده شده

 

میز تنقلات وپذیرایی از نی نی ها

 

اینجا دارن برا دخترم نقاشی یادگاری میکشن

 

 

 

ژله تزریقی

 

با تشکر از ندا عزیز

http://yaldanaznazi.niniweblog.com

طرز درست کردن آش دندونی

لینک مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

دانلود فایل PDF پری دندان

فایل رنگ آمیزی دندان

آموزش تصویری درست کردن کیف دندونی 

جعبه پری دندونی

دانلود نت پری دندونی

آدرس فایل فتوشاپ جشن دندونی نگار عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامات آرتین و آیتن
20 مهر 92 23:56
همه چیز بسیار زیبا و ا سلیقه بودن یلدا جون به سلامتی همه دندوناش در بیاد به وبلاگ آرزو مامان هم سر بزنید لطفا
مامانی درسا
21 مهر 92 1:02
ساجده عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله در پناه حق همیشه شاد باشی و سلامت
مامان آرشیدا کوچولو
21 مهر 92 1:03
سلام دلبر . روی حساب های من امشب باید تولد 2 سالگی ساجده جون باشه ؟؟ تولدش 1000 بار مبارک منتظر عکس ها و هنرمندی های مامان سپیده هنرمند هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد