وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 2 سالگی ساجده عزیز با تم توت فرنگی

1392/7/30 11:23
نویسنده : وبلاگ کودک من
25,798 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

تولد 2 سالگی ساجده رو خونه پدر شوهرم گرفتیم و همه چیز عالی بود . تولدش رو عید قربان گرفتیم و به بهانه عید قربان مولودی خوان اوردیم که خیلی عالی بود و همه خوششون اومد.

تزیینات تولد که به کمک خواهر شوهرها و نظر هم عروس عزیز انجام شد. دستشون درد نکنه.

کودک من

ساعت به دنیا اومدن ساجده

کودک من

کودک من

خوش آمد گویی در ورودی

کودک من

فلش راهنما

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

اسم ساجده که جلوی میز وصل کردیم.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کلاه های مهمانهای کوچولو

کودک من

کلاه مامان ساجده که نمی دونم چرا یهو غیب شد

کودک من

کودک من

کودک من

خواهر شوهرم هی این لیوانها رو می چید و ساجده هی بهم می ریخت و اونم هی حرص می خورد. متفکر

کودک من

فقط نمای گلخونه رو ببینید. به نظرتون زیبا نیست ؟

کودک من

قاب عکس توت فرنگی که زن داداشم بهم داد و عکسش رو هم عروسم زحمت کشید و درستش کرد. 

کودک من 

میز پذیرایی که مهمانها به صرف عصرانه تشریف اوردند و عصرانه ما شامل : سالاد الویه - ژله ابر و باد - ژله کج - موز - پف فیل - نوشابه و کیک و چای بود.

و ابتدا با شربت دو رنگه قرمز و سبز از مهمانها پذیرایی کردیم.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

ژله ابر و باد که تو پستهای بعد دستورش رو می زارم

کودک من

ژله کج

کودک من

شیرینی های توت فرنگی

کودک من

کودک من کودک من

کودک من

میز چای

کودک من

کیک توت فرنگی که خیلی خیلی زیبا شده بود . خیلی از کیکش خوشم اومد. مخصوصا اون توت فرنگی های حاشیه.

کودک من

کودک من

 

لاک توت فرنگی ساجده که وقتی خواب بود براش زدم.

کودک من

لاک توت فرنگی مامان ساجده و عمه کوچیکه.

کودک من

گوشواره توت فرنگی ساجده

قربون خندیدنت قلب

کودک من

و توت فرنگی کوچولوی من

بهترین قسمت تولد برای من : خانم مولودی خوان گفت که تا وقتی کیک رو نیارید و ساجده شمع رو فوت نکنه من از این در بیرون نمی رم. خلاصه همونطوری که داشت برای ساجده می خوند ما هم کیک رو اوردیم و شمع عدد 2 رو گذاشتیم و ساجده فوتش کرد. بار دوم همه بچه ها با هم فوت کردند و واقعا اون لحظه که ساجده شمع رو فوت کرد من بغض کردم . یه بغض خوشحالی که فقط کسانی که مادر هستند این حرف منو درک می کنن.

اینجا ساجده به کیک ناخنک زد . . .

کودک من

کودک من

کودک من

و اینجا داشت شمع رو فوت می کرد...

کودک من

کودک من

کودک من

برگه یادگاری

کودک من

اینم کوچکترین مهمان ما کوثر کوچولو ماچ

کودک من 

کودک من

کودک من

حالا نمی شد مثل نازنین خانمی بشینی ؟! فقط پای ساجده رو ببینید !متفکر

کودک من

هدیه مامان و بابا

کودک من

کادوهای مهمانهای عزیز. دستشون درد نکنه.

کودک من

کودک من

کودک من

در ضمن لباس ساجده رو فروشگاه اینترنتی تم تولد نی نی نیک برام فرستادند

 http://www.nininik.com/

 

www.nininik.com

پسندها (2)

نظرات (83)

مامان یزدان
21 مهر 92 7:05
عزیزم تولدت مبارک


سلام خاله. مرسی.
مامان منیر
21 مهر 92 9:51
تولدت مبارک خانم کوچولو. ایشاا.. تولد 120ساللگیت عزیزم .


سلام خاله جان. ممنونم.
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
21 مهر 92 10:41
سلام خوبی سپیده عزیز

پیش فروش بوسهای تولد آغاز شد

تولدت مبارک ساجــــــ♥ـــــده جون ان شاءالله صد و بیست ساله شی کنار بابا و مامان

اینم یه کیک خوش طعم با چند تا شمع روشن یکیش به نیت تو یکیش از طرف من الهی که هزار سال همین جشنو بگیری به خاطر وجودت به احترام بودن

ای خوب جاودانه ساجــــــ♥ـــــده عزیزم تولدت مبارک

------------------------------()

------------------------------||

-------------------{*~*~*~*~*~*~*}

------------@@@@@@@@@@@@@@@

-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}

-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}

------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}

------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}

-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ
سلام. بوس بوس. ممنون
یاسمین
21 مهر 92 11:25
ماشالله خدا حفظش کنه.
الهه مامان امیر محمد
21 مهر 92 12:32
ساجده جون تولدت مبارک. انشالله 1000 ساله بشی گلم. منتظر عکسهای زیبات هستیم.


سلام خاله. ممنونم.
❤دو نیمه قلبم❤
21 مهر 92 12:39
سلام عزیزم
تولدت مبااااااااااااااااااارک
ایشالله 120 ساله بشی گلم
سلامت و شاد باشی
منتظر عکسهای قشنگت هستیم


سلام. مرسی خاله مهربونم.
عالمه مامان امیرحسین
21 مهر 92 14:51
________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم خوشحال میشم سر بزنِِِِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان امیرمهدی
21 مهر 92 14:59
تولدت مبارک ساجده جان ایشالا 100 ساله بشی


سلام. بوس بوس خاله.
پریسا
21 مهر 92 15:21
خانوم گلی تولدت مبارکککککککککککک انشاله همیشه سالم و شاد کنار پدر و مادرت باشی


سلام خاله پریسا. ایشالله. ممنون.
مامان امیرحسین و کوثر جونی
21 مهر 92 15:50
ساجده جونم تولدت مبارک توت فرنگی خوشمزه ماشاالله چقده بزرگ شدی عزیزم.


سلام خاله. ممنونم.
مامان هستی
21 مهر 92 17:50
سلام خانم کوچولوی ناز
تولدت مبارک عزیزم

الهی 100 سال عمر باعزت و باسعادت داشته باشی.
منتظر عکس های خوشکلتم با این مامان هنرمندی که داری


سلام خاله عزیز. مرسی.
مامی یلدا و سروش
21 مهر 92 21:09
ساجده جون تولد مبارک عزیزم. انشاالله سالهای سال زندگی سراسر شادی رو کنار مامان و بابای عزیز داشته باشی


سلام خاله عزیز. ایشالله . ممنونم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
22 مهر 92 9:50
سلام خاله تولدت مبارک من یکم دیر اومدم
اما تولدت رو تبریک می گم و این ها رو دعا می کنم :
انشالله همیچ وقت غم نبینی، همیشه سلامت باشی] انشالله خانوادت رو خدا برا حفط کنه، انشاالله با پدر و مادرت مکه ،کربلا و زیارت بری
انشااله همیشه در راه کسب علم و صالح بودن پیش بری و قر پدر و مادرت رو بدونی
مخصوصا مامان هنرمندت رو
تـــــــــولـــــــــــد

تـــــــــولـــــــــــد

تـــــــــولـــــــــــدت

مبــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــ




سلام خاله جان. خیلی ممنون از لطفت و دعاهای قشنگتون.
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
22 مهر 92 9:55
سلام سپیده جان
خسته نباشی
من فقط بگم که من هم مثل شما عاشق تدریسم
و از این نظر با هم تفاهم داریم
در ضمن بچه هامون هم سن و مهر ماهی هستن
خیلی برام جالب بود
وقتی نوشتین عاشق تدریسم
و از اینکه می بینم شرایطمون تقریبا مثل همه ،برام خیلی جالب بود
انشالله خدا بهت اجر بده همین وبی که داری کلی آموزش داره
در واقع اینجا هم داری تدریس می کنی
فرقی نداره حضوری باشه و مجازی
بهترین وب نی نی گپ که همه چی داره
انشالله که همیشه سلامت باشی و خدا خانوادت رو حفظ کنه



با سلام. خیلی خوشحالم . ممنونم عزیزم.
معصومه مامان آرتین
22 مهر 92 10:29
عزیز دلم ماشالله به این دختر ناز
تولدت مبارک قشنگم
ایشالله تولد 120 سالگیت.
سپیده جون چه دختر ناز و معصومی داری.
من عاشق اینجور دختر بچه هام. الان دوست داشتم پیشم بود و ی ماچ گنده ازش میگرفتم.
ماشالله هزار ماشالله



سلام عزیزم. ممنون.
hoonaz
22 مهر 92 13:38
تولدت مبارک عزیزم
ایشالا تولد 100 سالگیت


سلام. ممنون.
خاله الهام
22 مهر 92 16:05
سلام سپيده جون
تولد نازدونه دخترتون مبارك



ان شالله خداوند ساجده جون رو هميشه سالم وسلامت در پناه خودش والبته
زير سايه پدر و مادر مهربونش حفظ كنه


سلام خانمی. ممنون.
سوسن(مامان پرنسس باران)
22 مهر 92 16:09
سلام ...سپیده عزیزم تولد 2 سالگی دختر گلت رو بهت تبریک میگم...امیدوارم زیر سایه اتون عروس بشه...... ببوس گل دختری نازت رو.......خصوصیت رو هم چک کن لطفا....


سلام. با تشکر. چشم ثبتش می کنم.
مامان فاطمه
22 مهر 92 23:14
سلام سپیده جاااان آخی ساجده جون تولدت مبارک عزییییییییییییییییییییییییییییزم ماشاللا به خودت و مامانت خدا نگهدارتون باشه واااااای می دونستی ساجده با ماهرخ من 2 روز اختلاف سنی داره عزیزم ،دختر شما 2 روز از دختر من بزرگتره تولد دخترم ر با تم اتشنشان جشن گرفتم خوشحال میشم سر بزنی و نظرت بگی یه عالمه بوس
reyhane
22 مهر 92 23:41
happy your birthday with best wishes for you

Hi. Thanks so much
مامان آنی
23 مهر 92 11:36
سلام خاله جونی
تولدت هزاران بار مبارک
الهی که سالیان سال به سلامتی و شادی زندگی کنی ساجده جون نازنینهزارتا هم بوس به صورت ماهت


سلام خاله مهلبون. ممنونم.
مامان علی خوشتیپ
23 مهر 92 15:49
تولدت مبااااااااااااااااااااارک عزیزم...الهی 120 ساله بشی


سلام خاله سارا. مرسی.
خواهرفرناز
23 مهر 92 16:56
سپیده جونم تبریک میگم سومین سال مادر شدنت را
سومین بهار که ساجدخپه را بغل کردی وبوییدیش مبارک
ساجده جونم تولد شماهم مبارک


سلام خانمی. دومین سال. با تشکر.
هیراد و عمه لیلاش
23 مهر 92 20:26

ساجده جونم ، خوشمزه ترین توت فرنگی دنیا تولدت مبارک


سلام خاله جان. ممنونم.
سمیرا
24 مهر 92 16:26
چه کوچولوی زیبایی...
مامی آنا
25 مهر 92 16:16
سلام عزیزم.اول تولد ساجده عزیزم را بهش تبریک میگم امیدوارم 120سالگیش را جشن بگیره.بعدش هم یه عذر خواهی به شما بدهکارم چون بد قولی کردم وفراموش کردم راست کلیک وبلاگ آنا را بردارم تا عکس های اطاقش را تو وبلاگتون بذاری.وممنون میشم اگه لطف کنید وعکس های اطاقش را توی وبلاگتون بذاریدوخوشحالم میکنید
خواهرفرناز
25 مهر 92 23:18
منظورم اغاز سومین سال بود مبارک
شاینا و مامانی
27 مهر 92 2:21
سلام عزیز دلممممممممممممممممممممممم تولدت مبارککککککککک


الان من انقددددددد شرمندم که نیدونم چی بگم


یادم رفت اون امانتیارو بیارم

ببخشیددد بخدااااااااااااااا


سلام خانمی. این چه حرفیه. فدات عجیجم.
مرسی از تبریکت.
مامی آنا
27 مهر 92 3:19
مبارکه.چه تولد قشنگی.چقدرلباس ساجده گلم قشنگه.دست مامان هنرمددرد نکنه.راستی پیغام قبلیم نرسید!!!!!؟؟


سلام. ممنون خانمی. چرا رسید. ثبتش نکردم تا یادم بمونه اتاق رو ثبت کنم.
خواهرفرناز
27 مهر 92 8:36
ا وا چرا نظر من نیست
خوب اشکال ندارع
ساجده جونم تولدت مبارک
خیلی زحمت کشیدین سپیده جون همه چیز قشنگ وعالی شده
دومین سالروز مادر شدنت مبارک
چه کادوهایی چه کیکی خیلی خوشگلن
از عمه ها وجاریتونم تشکر کنیدهمون هم عروس شما ما میگیم جاری


سلام. ممنون عزیزم. ما هر دو می گیم.
خواهرفرناز
27 مهر 92 8:38
نظرم را یافتم ماچ بوس راستی منتظر اموزش ژله ها هستیم
مامان علی خوشتیپ
27 مهر 92 8:51
سلام عزیزم
عالییییییییی بود همه چی...خیلی باسلیقه و زیبا.دست همگی درد نکنه
با اجازه عکس سالادالویه رو برداشتم برای پست تزئین سالاد الویمون که میخوام بذارم..البته به اسم خودتون


سلام. لطف می کنید.
مامان سيد محمد سپهر
27 مهر 92 10:47
چه عكس هاي قشنگي چه تولد قشنگي انشاء الله مباركه


سلام. ممنون خانمی.
سارا مامان باران
27 مهر 92 12:02
عزيزم چه تولد فوق العاده اي، مبارك باشه ان شالا ساليان سال زير سايه ي پر مهر پدر و مادرش باشه، دلم اب شد ان شالا سال ديگه ما رو هم دعوت كني خانم بيايم و ياد بگيريم!
خيلي سليقه و ذوق به خرج دادين دست همگي درد نكنه و خسته نباشين.
واسه باران هم دعا كن كه يك هفته است تب داره!


لام. ایشالله.
اخی. عزیزم.
مامان پرهام
27 مهر 92 12:50
تولد گل خانم مبارک
مامان نگار
27 مهر 92 14:12
تولد مبارک باشه ساجده جان دست مامان هم درد نکنه ایشالله هزار سال سلامت و شاد زنده باشی عزیزم
مامان امیر مهدی(سوده)
27 مهر 92 17:00
مبارک مبارک تولدت مبارک....انشاالله تولد 120 سالگیتو جشن بگیری گلم...دلت شادو لبت خندون باشه عزیزم...افرین به مامان با سلیقه ...خسته نباشی سپیده خانم گل.
مسعود
27 مهر 92 20:34
موارد مصرف روغن شتر مرغ مخصوص آسیب های پوستی: لک پینه آکنه تاول تبخال خارش کبودی جراحت‌ها زخم بستر کک و مک پسوریازیس پف زیر چشم آماس پوستی التهاب پوستی آثار زخم و بخیه حشره گزیدگی ترک پاشنه‌ی پا آفتاب سوختگی زخم پای دیابتی قارچ انگشتان پا گال و اگزمای حاد هیدراسیون پوست هموروئید (بواسیر) سوختگی رادیو اکتیو حساسیت های پوستی جای جوش، آبله و سالک استحکام و سفتی پوست کبودی و سیاهی دور چشم رفع چین و چروک و پیری پوست آثار سوختگی های قدیمی (اسکار) رفع ترک ها و لکه های دوره‌ی بارداری و تغییر وزن ------------------------------ تحویل درب منزل و پرداخت هزینه پس از دریافت محصول یه سر به وبم بزن اطلاعاتش کامل تره! ارزون تر از همه جا اصلا اگه این محصول رو جایی ارزون تر پیدا کردی بیا بهت جایزه میدم....والا(البته باید دارای پروانه ی بهداشت باشه),سوالی هم داشتی در خدمتم! تو همه ی سایتها,داروخانه ها و حتی ماهواره,این محصول رو با قیمت بیش از 43 هزار تومن می فروشن ولی ما این روغن رو 33 هزار میدیم چون مستقیم از تولیید به مصرف میرسه! لطفا پیام منو تایید کنید. تا بقیه هم با خبر شن و این محصول رو گرون نخرند!
کیان
27 مهر 92 21:23
لبخند زدی و آسمان آبی شد شب های قشنگ مهر، مهتابی شد پروانه پس از تولد زیبایت تا آخر عمر غرق بی تابی شد عزیزم تولدت مبارک ساجده جون
کیان
27 مهر 92 21:27
سلام آبجی. خوبی؟ خسته نباشی.
میبینم که واسه تولد خانم خانوما گل کاشتین؟ مراسمتون قشنگه. آفرین

ولی ساجده جون از همه قشنگتره ماشالا. خدا نگهش داره براتون

این عکسی که بالای مبل بنفشه گرفتی خیییییییلی نازه. خیلی دوسش دارم. معصومیت از برو روش میباره. البته تو این عکس هاااا
خدا میدونه چقد شیطونه
از طرف من یه ماچ گنده ببرید ازش. حتمااااااااااااااا


سلام. ممنون از لطفتون.
مامان آرشیدا کوچولو
27 مهر 92 22:10
تولد فرشته کوچولوی نازتون مبارک مشتاقانه منتظر دیدن روی ماهش


مامان مببن و اهورا
28 مهر 92 1:23
سلام سپیده جون.خیلی دلمون برات تنگ شده .

عزیزممممم ساجده جون ..تولدش مبارک باشههههه..ایشالا تولد 120 سالگیت عزیزم.

دست مامان گلت هم درد نکنه که همچین تولد خوشگلیییی برات گرفته...ایشالا سایه ی مامان و بابا تا اخر عمر بالای سرت باشه عزیزممممم


سلام خانمی. مرسی عجیجم. [
مامان یزدان
28 مهر 92 7:57
عزیزم همه چیز عالی بود.


مامان نوژا جونی
28 مهر 92 13:08
عزیزم تولد گل دخترتو تبریک میگم هزارماشاله به سلیقه .همه چیز عالی بود .ببوس ناز دخترمون رو
معصومه مامان آرتین
28 مهر 92 14:24
عزیزم همه چیز عالی و خوب بود دستت درد نکنه خسته نباشی
مامان آنی
28 مهر 92 16:15
ساجده جون
تو از گل های دنیایی ،واین زیباست میدانم
تو از احساس بارانی،دلت دریاست میدانم
الهی که دنیا دنیا به کامت باشه عزیزم
و مثل مامان هنرمندت موفق و موید باشی


سلام خاله جون. مرسی.
مامان فاطمه زهرا
28 مهر 92 17:29
تولدت مبارک .
ایشالله صد ساله شی نه صدوبیست ساله شی نه صدوبیست سال کمه همیشه زنده باشی
سپیده جون وای اون قسمتی که نوشتی بغضت گرفت دقیقا منم همین حال شدم خانمی که داشت مولودی میخوند میخوند : مامان زحمت کشیده برای شادی تو به همه شیرینی داده. برای یه لحظه خیلی بغضم گرفت


سلام. ممنونم خانمی. واقعا یه مادر این حال رو درک می کنه.
الهام مامان محیا
28 مهر 92 23:39
به به به چه وبلاگ تمیز وقشنگ ومفیدی با اجازتون میخوام لینکتون کنم اگه مایل به لینک دوطرفه هستین منتظرتونیم
لینک ما لطف به اسم
thanks my God for my life
لینک عایا؟؟؟؟


سلام. با افتخار لینک شدید.
سمانه مامان آروین
29 مهر 92 11:10
سپیده جون مبارک باشه و خسته نباشی
همه چیز قشنگ بود و دخترت مثل یه توت فرنگی خوردنیه


سلام عزیزم. مرسی
فهيمه
29 مهر 92 11:19
تولد ساجده جون مبارك . خيلي عااااااااااالي بود . خسته نباشي سپيده جون . معلومه خيلي زحمت كشيدي . كلي از ديدن عكسها لذت بردم .


سلام خانمی. ممنونم
مامان بهراد
29 مهر 92 13:11
عزيزم تولد گل دختر ناز و خوشگلت مبارك باشه اميدوارم كه هميشه شادي توي خونه شما برقرار باشه ببخشيد كه دير تبريك گفتم اين گل تقديم به گل زيباي هميشه بهار ساجده خانم عزيز


سلام خانمی. ممنونم.
مامان ترانه
29 مهر 92 13:19
تولدت مبارک عزیزم.
مامان ساجده جون شما کدوم شهر هستین؟


سلام. اهواز هستم.
فروغ
29 مهر 92 13:30
وااای چه تفلد خوبی بوده. جا ما خالی بوده پس. تولدش مبالک ایشالله تولد 200 سالگیش تولد نوه هاتون


آره فروغ حسابی جات خالی بود. خیلی خوش گذشت.
فروغ
29 مهر 92 13:58
خاله سپیده یه پیام هم برات ارسال کردم جوابمو بده حتما نی راستی منم مهر ماهیم. 1 مهر


بله چشم
مامان شاران
29 مهر 92 15:47
عزیزم تولد ساجده جون تبریک میگم همیشه سلامت باشند منم تولد شاران و عید قربان گرفتم با تم اسمورفی عکساش تو وب هست راستی چه خوب دخترامون تقریبا همسن هستند
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
29 مهر 92 16:04
عزیزدلمــــ تولدش هزاران بار مبارک ایشالا عروسیش ....



مامان هیراد
29 مهر 92 18:33
عزیزم تولدت مبارک ان شاء الله هرروزت بهتر از دیروزت باشه
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
30 مهر 92 23:13
سلام عزیزم تولدت مبارک خاله جوووووووووووونی بسیار زیبااااااااااا
elham
1 آبان 92 0:07
مبارکه.کیکش عالی بود.ایشالا صد سالگیش
مامان روشا
1 آبان 92 12:08
چه جشن قشنگی ساجده جون تولدت مبارک عزیزم
عمه زهرا
1 آبان 92 20:16
عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه زندگیم با بودنت درست مثل بهشتهعزیزعمه تولدت مبارک ایشالله120ساله شیدست مامان گل و خوش سلیقتم دردر نکنه


سلام عمه جون. مرسی.
محمدحسين***قهرمان كوچك***
2 آبان 92 2:38
عزيزم تولدت مبارك...منم تولدم بود اما نه مفصل...خوشحال ميشم بياي
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
2 آبان 92 13:59
سلام عزیزم تولد تولد تولدت مبارک عزیز دلم خاله جون انشالله تولد 150 سالگیتو جشن بگیرید
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
2 آبان 92 14:04
سلام سپیده جونم وای سپیده جون برا دختر خانمیت سنگ تموم گذاشتید خیلی زیبا بود همه چیز عالی بود تمش هم متفاوت وخوشگل بود مخصوصآ کیک رو عالی درست کرده بودن با مهارت کامل ساجده جون هم که خوشگل بود خوشگلتر شده بود انشالله جشن تولد 150 سالگیشو بگیرید من از وقتی تو پرسش وپاسخ شنیدم مشغول تدارک تولد ساجده هستی خیلی مشتاق دیدن عکسهای ماهش بودم که حالا فرصت پیداشد واومدم دیدم چه خبره دستت درد نکنه ودست همه اونایی که در تدارکات کمکتون بودن درد نکنه
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
2 آبان 92 14:05
راستی همه تزئینات رو خریده بودید یا خودتون درست کردید ؟


بعضی ها رو خودم خریدم و بعضی ها رو تهیه کردم.
بابای کوثر
3 آبان 92 20:59
عمو الهی صد ساله شی...


ممنون عمو جون.
فاطمه
4 آبان 92 10:15
سلام مامان ساجده

تولد دخملی مبارک

اتفاقی وبتو دیدم

خدا دخملی را برات حفظ کنه

می شه به من بگی خانم مولودی خون واسه تولد چی براتون می خوند و اینکه مجلس را چه جوری بدون اهنگ و ...شاد کردین؟می شه جوابو برام ایمیل کنی

ممنون عزیزم


با سلام. به ایمیل شما پاسخ داده شد.
نسیمه
4 آبان 92 17:00
........
...
.........................
..........

.

ویرایش شد
با سلام. بسیار برای طرز تفکرتون متاسف شدم.
mahtab
5 آبان 92 16:48
سلام سمیده جان اولد دختر نازتون با تاخیر مبارک ایشالا زیر سایه شما 120 ساله بشه همه جیز عالی و زیبا بود و البته از مامان کدبانو و هنرمندی چون شما بعید نبود دستتون درد نکنه و دست مهمونها بابت کادوهاشون درد نکنه
زنبق
8 آبان 92 10:18
سلام بانو... اول با تاخیر بگم که تولد ساجده خانومتون مبارک...انشاالله عاقبت به خیر بشه. ماشاالله خیلی نازه...خدا حفظش کنه براتون. بعد اینکه با افتخار لینکتون می کنم.خوشحالم که وبلاگتون رو دیدم. دختر من هم هم سن و سال دختر شماست. امیدوارم با تبادل لینک موافق باشید. برای ما هم دعا کنید.
مائده(ني ني بوس)
8 آبان 92 22:25
خيلي قشنگ و با سليقه بود.چه توت فرنگي خوش مزه اي هستي تو خاله
مریم--------❤
11 آبان 92 13:32
سلام عزیزمـــــــــــــــــــــــــــ تولدت مبارک توت فرنگی کوچولو
مهشید مامان مهتا
11 آبان 92 14:21
تولدت مبارک عزیزم تولد مهتا یک هفته بعد از ساجده ج.ن بود مثل تولد یکسالگی ساجده جون تم پروانه و با همون لباس انشاا... تولد 2 سالگی مهتا را هم مثل ساجده جون قسمت بشه با تم توت فرنگی میگیرم
سودابه
12 آبان 92 9:48
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین تولدت مبارک
مامان سام
12 آبان 92 13:45
به به چه مامان خوش سلیقه ای
تولدت مبارک توت فرنگی خوشگل


مهشید مامان مهتا
12 آبان 92 14:39
کد کلیک راست را برداشتم خاله
خاله فریبا
13 آبان 92 10:17
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه ان شاالله 100 ساله بشی. وبلاگ جالبی دارین اگه مایلین خبر بدین تا تبادل لینک کنیم خوشحال می شیم با شما دوست بشیم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
14 آبان 92 0:14
▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██ ▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█ ▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██ ▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█ █▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█ █▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█ ▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█ ▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█ ساجده جونم تولد مبارک دوست داشتی بیا بهمون سربزن منم تولدگرفتم خوشحال میشیم
مامان فهيمه
14 آبان 92 13:23
اى جونم چه تولد قشنگىآفرين به همه ى دست اندركاراش مبارك ساجده خانم باشه،بسلامتى
مامان محمدرهام جون
15 آبان 92 23:44
تولدت مبارک ساجده جونم الهی 200ساله شی وهمیشه تندرست وشاد باشی گلملباست کیکت وهمه چی عالی بودااااااا عالی مبارکت باشه توت فرنگی خوشمزه،خسته نباشی سپیده جونم[hr
مامان پریسا
18 آبان 92 1:17
مبارک باش عزیزم. مامان هنر مند که این همه زحمت کشده.
نسیمه
25 آذر 92 0:42
چرا پیاممو نذاشتی؟...........
وبلاگ کودک من
پاسخ
باز هم ویرایش شد. البته پیام هایی مثل شما باید ویرایش بشن. حتما اون کار رو انجام می دم. روز خوش.
مامان دردونه
14 خرداد 94 19:21
عزیزم میشه عدد 2 رو با تم توت فرنگی به من هم بدی...چند روز دیگه تولد دخترمه...ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد