وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد علی کوچولو با تم زنبور

1391/6/21 9:57
نویسنده : وبلاگ کودک من
18,577 بازدید
اشتراک گذاری

تولد علی کوچولو با تم زنبور

اون زردا کارت دعوته تولده و پایینی ها گیفت مهمونا

 

اینم از شعر داخل کارتها که مامان آقا علی گفتند:

 پارسال همین موقع توی زمستون                 میون برف و سرمای فراوون

 یک پسر خوشگل و خوش زبونی                  گرما آورد میون خونه هامون

 حالا شده تولد این پسر سه دندون              با قدماتون بیارید براش شادی فراوون

گیفتها

اینم از عکسای علی که از نوزادی تا الانش رو روی ستون چسبونده بودم:

اون غذا سمبوسه است و دستور پختشم اینطوره که گوشت چرخ کرده و فلفل دلمه ای و سبزی های معطر و سیب زمینی و رب گوجه و ادویه را خوب میپزیم تو نون لواش میپیچیم و کمی سرخ میکنیم.

با تشکر از سمیه خانم

http://alipesariema.niniweblog.com/ 

لینکهای مربوطه

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

 تولد آرشام

تولد امیر مهدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان میترا
24 مرداد 91 2:39
تولدش مبارک امیدوارم که 100 سال بشه
❤مامان آزی❤
24 مرداد 91 15:21
وای شرمنده هول شدم زود رای دادم نه عزیزم این حرف ها چیه راستش چند وقت نت قطع بود نبودیم همین امروز اومدم حالمم مساعد نبود اپ کردم رفتم استراحت شما خوبی عزیزم ؟؟؟دخملی خوبه ؟؟؟؟؟
ناهید مامان فاطمه گلی
24 مرداد 91 16:25
چه شعر قشنگی ممنون که بهم خبر دادیدرای گیری مسابقه رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد