وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 2 سالگی شاران عزیز با تم اسمورف ها

1392/7/30 1:54
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,471 بازدید
اشتراک گذاری

تم تولد اسمورف بود و سعی کرده بودم همه چی رو به صورت اسمورفی دیزاین کنم رنگ بادکنکها هم سفید و آبی گرفته بودم

برگه یادگاری هم تهیه کردم که مهمونها زحمت کشیدند برای شاران دلنوشته های مهربونی خودشونو تقدیم کردند

یه سورپرایز هم برای مهمونا داشتم و از قبل از بدو تولد تا هم اکنون شاران وبه صورت کلیپ نشون دادم و همچنین عکس دیزاین شده شاران هم به مهمونها دادم

لباس من و شاران هم باهم ست بود 

غذا هم که از بیرون گرفته بودیم البته چند نوع سالاد درست کرده بودم

 

 

 

 

کیکمون هم به صورت اسمورفی بود

 

 

 

 

 

راستی شاران فرشته مهربونی شده بود و میگفت اجی مجی لا ترجی و همه رو تبدیل به یه چیزی میکرد که عمو عباسش تبدیل به عمو عباس کرد و گفتیم واقعا هم با اومدن شاران عمو شده

با تشکر از مامان شاران

http://sharanam.niniweblog.com/

تولد آرتین

نمونه تزیینات با تم اسمورف ها

نمونه تزیینات با تم اسمورف ها سری 2

آموزش تصویری بادکنک آرایی به شکل اسمورف

نمونه لاک ناخن با تم اسمورف ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بایوتک
30 مهر 92 13:34
اگه ميخواي خيلي فوري ايميل ارسال کني و حال نداري صبر کني تا ايميلت باز بشه راه حلش اينه: نرم افزار ارسال ايميل فوري: www.biotechsoft.blogfa.com
شادی مامان شاران
2 آبان 92 10:17
سلام
سپیده جون
ممنونم که شایسته دونستید راستی عکس زیاد هست ولی قابل گذاشتن تو وب نیست چون اینقدر سرم شلوغ شده بود که دیگه فرصت نکردم


سلام. خواهش می کنم. بازم مبارک باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد