وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

خورش بادمجان

1392/7/30 17:09
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,351 بازدید
اشتراک گذاری

می دونم همه بلدید ولی من که گفتم آلبوم غذاها و دسرها فقط برای دل خودمه

عاشق خورش بادمجان خوشرنگم

کودک من

وقتی پیاز رو خلالی خرد کردم و کمی تفتش دادم گوشت رو اضافه کردم و تا حسابی با پیاز تفت بشه و فلفل و پودر موسیر و رب گوجه اضافه کردم تا رب هم سرخ بشه و رنگ خوشرنگی بشه. آب اضافه کردم و با شعله کم گذاشتم جا بیفته. عصاره گوشت هم اضافه کردم و دیگه بهش نمک نزدم. چون عصاره خودش نمک داره. بادمجانها رو هم سرخ کردم و اضافه کردم و گذاشتم چند قل بزنه.

کودک من

اینقدر دوست دارم یه بادمجان که تخم داره رو بزارم لای نون و بعدش بزنمش تو روغنش بخورم. اینقدر خوشمزست. خوشمزه من در رژیم هستم عصبانی

شانس اوردم شوشو به وبلاگم علاقه نداره وگرنه کلم کنده بود.

وقتی دیگران از وبلاگم براش تعریف می دن جوری اونم تعریف می ده که انگار روزانه به وبلاگم سر می زنه.متفکر

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فروغ
1 آبان 92 13:57
منم عاشق همچین خورشیم
مامان آنی
2 آبان 92 9:34
عجب رنگی نوش جان
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
2 آبان 92 14:17
سپیده جون خیلی خوشرنگ هست منم با همسری عاشق خورشت بادمجونیم تعریف نباشه منم این خورشت رو خوب درست می کنم ولی متفاوت تراز شما باید خورشت شمارو هم امتهان کنم شاید این خوشمزه تر باشه که از رنگش معلومه که هست عزیزم این همه دستور خورشت بود؟
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 آبان 92 4:12
میشه به جای بادمجون کدو خورشتی بریزیم خوب میشه


قیقا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد