وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

آرد سوخاری خانگی

1392/8/1 16:29
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,038 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدته مصرف آرد سوخاری ما بالا رفته و دیدم فایده نداره و دست بکار درست شدن آرد سوخاری در منزل شدم. به نظر من که خیلی به صرفه و سالمه و دیگه می دونی دست گل خودته. گفتم این پست رو بزارم شاید برای شما هم مفید باشه.

کودک من

نان هایی که دیگه قابل خوردن نیستند یا وسط نان باگت ها رو دور نندازید. اونا رو بزارید و خشک کنید. من برای 15 دقیقه تو توتستر گذاشتم ولی نباید سرخ بشه و فقط در حدی که کاملا خشک خشک بشن.

حالا داخل غذاساز می ریزیم و دقت کنید خیلی پودر نشه. من که دونه درشت دوست دارم تا موقع سوخاری این دونه ها خودشون رو بهتر نشون بدن. حتی می تونید ادویه دلخواهتون رو هم قاطیش کنید. ولی من همین جور ساده تو شیشه گذاشتم و موقع خودش ادویه رو اضافه می کنم.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهيمه
1 آبان 92 22:07
ممنون دستور خوبي بود.خوشحال ميشيم به وب ما هم سر بزنين.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد