وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

بازی حمام کردن

1392/8/5 1:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,490 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با ساجده بازی حمام کردن رو یاد دادم. و تمام مراجل حمام کردن رو براش توضیح دادم ولی با بازی به این شکل که . . .

شانه و یه عروسک که خیلی دوسش داره و شامپوی خالی شده و یه دستمال که مثلا حوله نی نی هست و یه لیوان آب برای حمام نی نی گذاشتیم کنار دستمون. و مراحل حمام نی نی رو براش با زبان کودکانه توضیح دادم. تمام مراحل رو کامل با توضیح من انجام می داد. خیلی از این بازی خوشش اومد.

خب حالا چرا بازی حمام کردن : چند وقتیه از حمام فراری شده مخصوصا وقتی روی سرش می خوام آب بریزم و اول براش توضیح دادم که این نی نی چقدر کثیفه و باید ببریمش حمام تا بوی خوب بده . ساجده خودش اون هد بند عروسک رو عقب کشید تا موهاشو شانه کنه . بعدش بهش گفتم که کمی سرش رو خیس کن تا بتونیم با شامپو سرش رو بشوریم و اونم مراحل رو تمام انجام می داد.

و البته می خواستم مراحل به ترتیب خودشون باشه. یعنی اول خیس کردن مو بعدش شامپو بعدش شستن سر و خشک کردن و در آخر شانه زدن.

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یزدان
5 آبان 92 8:53
دخترمون خانومی شده واسه خودش.
معصومه مامان آرتین
5 آبان 92 10:13
عزیز دلم
ماشالله دیگه واسه خودش خانمی شده.
آفرین به این مامان با حوصله که به دخملش همه چیو داره یاد میده تا مثل خودش کدبانو بشه.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد