وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش تصویری دوخت لباس زنبوری نمونه 2

1392/8/7 15:41
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,735 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

آموزش درست کردن لباس مدل زنبوری (نمونه 1)

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای زنبوری

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

 تولد آرشام

تولد مهتا

تولد امیر حسین

تولد یکتا

تولد بردیا

تولد آروین

تولد آراد

تولد آویسا

تولد مسیحا

تولد سوین

تولد کیان

تولد پویان

تولد ساینا

تولد آرین

تولد آرین

تولد عرشیا

تولد مهدیار

تولد آیلی

تولد آرمان

تولد ویانا

تولد شایان

تولد بردیا

تولد آرنیکا

تولد مه سما

تولد ساینا

تولد آردا

تولد آرتین

تولد سودا

تولد مایا

تولد ثنا

تولد سانیار

تولد امیر علی

تولد امیر رضا

تولد شیوا

تولد رایان

تولد گلناز

تولد زینب

طرز کشیدن زنبور

نمونه اول

نمونه دوم

مدل لباس زنبوری

مدل دامن توتو زنبوری

آموزش درست کردن لباس مدل زنبوری (نمونه 1)

ریسه زنبوری Happy Birthday

بنر Happy Birthday با تم زنبور سری 2

بنر زنبوری (سری اول)

بنر زنبوری (سری دوم)

بنر زنبوری (سری سوم)

بنر زنبوری(نمونه چهارم)

دانلود فایل PDF تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات تولد با تم زنبور سری 3

تزیینات تولد با تم زنبور سری 4

رد پا - برگه یادگاری - عدد 1 - عدد 2 - خوش آمدید زنبوری

دانلود تزیینات تولد با تم زنبور سری 5 بنام Be My Honey

دانلود تزیینات تولد با تم زنبور سری 6

ریسه تولد با تم زنبور

برگه یادگاری زنبوری 

مدل زنبوری لاک ناخن

دانلود کلیپ تزیین بادکنک به شکل زنبور

رد پا با تم زنبور

تصاویر زنبور برای تولد با تم زنبور

لیبل بطری و نی- کاور لیوان و تگ غذا با تم زنبور

کاردستی کندوی زنبور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پرنیا
8 آبان 92 13:18
ممنون عزیزم آخه من اون مدل رو می خوام مدل بالا و پاینش رو می خوام ببینم چطوری درست می شه برا تم باب اسفنجی می خوام اگه مدل لباس باب اسفنجی دخترونه هم جایی دیدی برام بذار به اضافه همین مدل که قبلا گفتم ممنون
مامان نیلوفر
14 آبان 92 11:26
سلام ممنون گلم، جالب بود.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد