وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

ژله خامه ای

1392/8/9 8:26
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,052 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

ژله میوه ای 1 بسته با هر طعمی - خامه 250 گرم - شکر 2 ق - وانیل 2/1 ق چایخوری

شکر رو وانیل رو به خامه اضافه کردم و هم زدم تا مخلوط بشه. پودر ژله رو تو ظرف دیگره ای ریختم و 1 لیوان آب جوش بهش اضافه کردم تا ذرات ژله از هم باز بشن و می زارم تا مایع شفاف بشه. بعد از خنک شدنش مخلوط خامه رو بهش اضافه کردم . من کمی شیر هم اضافه کردم و تو قالب گذاشتم و تو یخچال تا ببنده

کودک من

کودک من

لینکهایی که شاید دوست داشته باشید

کودک من  کودک من

 کودک من

دسر ژله سوپرایز

ژله سوپرایز ژله تصویری

کودک من کودک من

کودک من کودک من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

قالب و گرافیک های کودکانه
9 آبان 92 8:39
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ زیر از نمونه کار های ما می باشند http://bahareh.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد