وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد سارینا عزیز با تم پری دریایی

1392/8/9 8:46
نویسنده : وبلاگ کودک من
23,379 بازدید
اشتراک گذاری

تزیین بادکنک ها که همگی به شکل ماهی و هشت پا و دریا بود:

لباس های نوزادیت:

ریسه اسمت:

کارت تشکر (که داخل کارت مثل صدف باز میشد و درونش یک مروارید بود)

و برگه یادگاری:

ساعت به دنیا آمدنت 8/40

ریسه 12 ماه تولدت:

عکسهای یک ماه اول زندگیت

اینم میز شام که شامل غذاهای :سالاد الویه ,کروک میسو,بال مرغ عسلی,رولت بادمجان و بوقلمون,بروشتای قارچ و سیب زمینی,بستنی اسفناج,سالاد ماکارونی,میوه سیخی و...

بیسکوئیت با تم پری دریایی برجسته

گیفت برای بچه ها که جعبه اش رو خودم درست کرده بودم و محتویات داخلش که :جاسوئیچی پری دریایی,عروسک ماهی,سوت سوتک,استیکر پری دریایی و خوراکی بود

با تشکر از مامان سارینا

http://www.niniboos.niniweblog.com/

دانلود تزیینات تولد با تم پری دریایی

ایده های لباس پری دریایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

SARA
17 اسفند 93 14:20
منم می خوام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد