وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاسترد با بیسکویت و عسل

1392/8/13 18:03
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,451 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

اینم عصرانه امروز ساجده خانم

مزه اش واقعا عالیهخوشمزه

1 ق غ پر پودر کاسترد رو با 2 لیوان شیر سرد و 1 ق غ شکر حسابی هم زدم و گذاشتم رو شعله مدام هم زدم تا مثل فرنی شد و گذاشتم تا خنک بشه. (شیری که من استفاده کردم شیر گاو بود با سردشیر روی اون که سردشیرش رو هم به کاسترد اضافه کردم.) داخل ظرفم کمی مایه کاسترد ریختم و گذاشتم تو یخچال . بعد از نیم ساعت پودر بیسکویت و گردوی آسیاب شده ریختم. من از بیسکویت مادر استفاده کردم . می تونید از بیسکویت پتی پودر و 4 مغز استفاده کنید. عسل رو هم اضافه کردم و بقیه کاسترد رو روی اون ریختم و گذاشتم تو یخچال.

شما می تونید 4 لایه استفاده کنید. یعنی لایه اول کاسترد - لایه دوم بیسکویت پتی پودر و گردو - لایه سوم کاسترد و لایه چهارم بیسکویت و گردوی خرد شده و عسل و با پودر نارگیل تزیین کنید.

مزه اش محشر شد.

کودک من

لینک های زیر رو هم ببینید . . .

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان امیرمهدی
14 آبان 92 1:22
سلام عزیزم عکسهای تولد آماده شده حتما بیا ببین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد