وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

شعرهای امام حسین (ع)

1392/8/13 16:12
نویسنده : وبلاگ کودک من
34,075 بازدید
اشتراک گذاری

سید محمد سپهر عزیز در برنامه "سلام کوچولو" 3 تا شعر در رابطه با امام حسین (ع) خواندند که ادامه مطلب براتون گذاشتم.

دویدم و دویدم

دويدم و دويدم ......به كربلا رسيدم

كنار نهر آبي ...لب هاي تشنه ديدم

يه باغبون خسته ....بايك دل شكسته

كنار باغ تشنه .....زانو زده نشسته

كوچولوي شش ماهه ...كه پاك و بي گناهه

اگه طاقت بياره.....عموجونش تو راهه

آهاي آهاي ستاره...يه دختر سه ساله

خواب باباش و ديده...اشك مي ريزه مي ناله

امام مظلوم من !....كاشكي كنارت بودم

وقتي تو تنها بودي ..رفيق و يارت بودم

ديشب من كه خوابيدم   

ديشب كه  من خوابيدم    خواب حسين وديدم

خواب امام سوم              نوراني بود و زيبا

آن مردخوب خدا             مهربون و توانا

سرور كربلا بود              بهش گفتم: حسين جان

توخوب و مهربوني         تو نور چشم مائي توهديه خدايي

دويدم و دويدم

 دويدم و دويدم به كربلا رسيدم

كنار نهر آبي يه مشك خالي ديدم

مشك و دادم به چشمه

چشمه به من  لاله داد ، لاله پر ناله داد

لاله به رنگ خونه

تو گوش من مي خونه

حسين جان حسين جان

حسين فرزند زهرا

وقتي رسيد كربلا

 گفت  : اگه من بميرم

ننگ و نمي پذيرم  

با تشکر از سید محمد سپهر عزیز

http://mohammad-sepehr.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسنا
25 مهر 94 12:30
سلام این شعر اولی و اخری خیلی قشنگ بود لطفا از این شعر ها زیاد بگزارید با تشکر
سارا
8 آذر 95 17:43
متشکرم.ما مادرها باید راه و رسم امام حسین(ع)رو با زبون کودکانه ی بچه ها بهشون یاد بدیم.اجرتون با امام حسین(ع).
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد