وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

لازانیا رولی

1392/8/14 9:35
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,515 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

بعد از آبکش کردن فقط 2 ورقه لازانیا پنیر پیتزا رو روی ورقه پهن کردم و مواد لازانیا رو خیلی سریع آماده کردم به این صورت که یه پیاز کوچک رو با کمی گوشت چرخ شده تفت دادم و کمی میگو هم بهش اضافه کردم با نمک و رب و ادویه و گذاشتم وسط ورقه و پنیر پیتزا رو روی مواد ریختم و رولش کردم و دوباره پنیر پیتزا ریختم. گذاشتم در حدی که پنیر آب بشه دم بکشه.

اینجا ساجده اصرار داره کمک کنه.

کودک من

می تونستم بیشتر از این رولش کنم ولی مگه خانم اجازه داد...

کودک من

ساجده دوست داره لازانیا و ماکارونی رو با سس بخوره.

سری بعد فقط یه دونه براش درست می کنم تا هوس نکنم منم بخورم.ناراحت

کودک من

خوبیش اینه اگه غذایی داشتید که باب میل کوچولوتون نبود خیلی سریع می تونید لازانیا رولی یا حتی لازانیا لقمه ای رو آماده کنید.

لینک لازانیا لقمه ای(روی تصویر زیر کلیک کنید)

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد