وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

سبزی پلو نی نی پایان 7 ماهگی

1392/8/19 16:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,826 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:
برنج
گوشت ماهیچه گوسفندی چرخ شده
کره
آب مرغ
جعفری و گشنیز

طرز تهیه:
جعفری و گشنیز رو همراه با گوشت در کمی کره تفت میدیم..وبه برنج و آب مرغ اضافه میکنیم..آب مرغ باید
در حدی باشه که برنج بعد از پخت کاملا نرم باشه
نکته:من به این غذا کمی هویج رنده شده هم اضافه کردم...اگه آب مرغ نداشتین برنج رو تو آب بپزین...این
غذا رو با کمی ماست بدین نی نی گلتون نوش جون کنه...درهنگام دادن غذا برنج رو با پشت قاشق کاملا
نرم کنین
من اینو از پایان 7 ماهگی به رایان دادم...فقط نکته اینکه تو عکس واسه اینکه خوشگل بیفته کمی برداشتم
که عکس بگیرم پلوی رایان هنوز هم خیلی شل است چون فقط دندونهای جلو رو داره.

با تشکر از مامان رایان

http://tinaryan.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد