وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد رایان عزیز با تم جنگل

1392/8/19 17:10
نویسنده : وبلاگ کودک من
17,770 بازدید
اشتراک گذاری

برای خوش آمد گویی در ورودی

باد کنکهای ورودی سالن

اولین جورابها و اولین کفش و اولین اسبای بازی 

و اولین پیشبند وکلاه و دستکش (کلاه تو بیمارستان هم که بود کوچولو بود براش)

عکسهای رایان با تم جنگلی و حیوانات جنگل

بشقابها و لیوان و نوشابه 

کارد کیک بری و ماسک حیوانات که برای بچه ها درست کردم

کیک تولد که خودم با توجه به تم جنگلی تزیین کردم

کیت کت و بیسکوییت باغ وحشی هدیه برای تشکر به بچه ها

نمایی از میز دسر..میوه و ژله و کاپ کیک و پاپ کورن..روی گلاسهای پاپ کورن تم تولد کار شده..

کیک مرغ از نماهای مختلف که با توجه به تم جنگلی تزیین کردم

طرز درست کردن کیک مرغ

طرز درست کردن کیک مرغ نمونه 2

 دلمه کلم برگ

سالاد الویه توپی

کشک بادمجون

طرز درست کردن کشک بادمجان

ماکارونی آشیانه ای

اینم یه سالادالویه با یه تزیین ناز که همه عاشقش شدن قلب

 

ژله آکواریوم همه خوششون اومد.با تشکر از وبلاگ کودک من که خیلی از ایده ها از جمله همین ژله آکواریوم رو ازش یاد گرفتم.

 

طرز درست کردن ژله اکواریوم

آلبوم ژله اکواریوم دوستان

 عکس دختر نازم با ماسک زرافه

 پسر ملوسم با ماسک گورخر که اصلا به صورتش نزاشت بزنم و در جا حیوون بیچاره رو کشت

با تشکر از مامان رایان

http://tinaryan.niniweblog.com

لینکهای جنگلی

تولد علی

تولد امیر رضا 

تولد رادین

تولد ثنا

تولد محمد معین

دانلود ماسک حیوانات

دانلود ماسک حیوانات سری 2

دانلود ماسک حیوانات سری 3

نمونه کارت تولد با تم جنگل

تاج شیر سمباد

طرز درست کردن کاردستی جنگل

کاردستی قطار حیوانات

کاردستی قطار سیرک

آموزش درست کردن ریسه تولد با تم جنگل

دانلود کارت دعوت با تم جنگل

کارت تشکر - تگ و کارت دعوت با تم جنگل

دانلود کارت دعوت با تم جنگل نمونه 3 + تصویر تگ تشکر

ایده های تزیین تولد با تم جنگل

نمونه تزیین میز و غذا با تم جنگل

آموزش تزیین کاپ کیک جنگلی

دانلود بنر Be Ware of Wild Animls با تم جنگل

دانلود لیبل گورخر و پلنگ برای تولد با تم جنگل

دانلود تگ تشکر برای پاکت گیفت با تم جنگل سری 3

نمونه تزیینات تولد با تم جنگل سری 4

بنر Happy Birthday سایز کوچک و تگ تولد با تم جنگل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تینا و رایان
20 آبان 92 7:46
ممنون عزیز دلم
✿مامان علی خوشتیپ✿
20 آبان 92 12:47
عالییییییییییییییییییی بود...آفرین به اینهمه سلیقه و هنرمندی و کدبانوگری مبارکش باشه
مریم
4 دی 92 16:34
من دختر خانم لقمانی هستم.لذت بردم از کارهای زیباتون.....امیدوارم در تمام مراحل زندگی شاد وموفق باشید به همراه پسر ودختر گل وخانواده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد