وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

تولد 8 سالگی تینا عزیز با تم پرنسس

1392/8/19 17:25
نویسنده : وبلاگ کودک من
26,557 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از وبلاگ کودک من که دانلود تم تولد رو مدیونشون هستم.

میز دسر تولد تینا با تم تولد fairy princess

که همه شو خودم درست کردم..بشقاب و لیوان و کیت کت و کاپ کیک و بقیه چیزها بدون کمک و تنهایی

میز شام تولد تینا که فی البداهه در لحظه سرو تزیین شد

برای همه بچه ها که 20 نفری میشدن ماسک پرنسسی درست کردم 

به تناسب تم تولد 2 تا بازی برای بچه ها در نظر گرفته بودم 

fairy maze game

اینجا بچه ها دارن بازی میکنن

تینا و کیک تولد 

تینا و ریسه تولدت مبارک که خودم درست کرده بودم

کلی هم بچه ها زدن و رقصیدن و شیطونی کردن و عید فطر رو همزمان با تولد جشن گرفتن

اینم کادوی تولد مامان و بابا 

samsong galexy tab 2

با تشکر از مامان تینا

http://tinaryan.niniweblog.com

دانلود تزیین کیک به شکل سیندرلا

تولد نیایش

تولد لیلا

تولد سوین

تولد آترینا

دانلود کارت دعوت با تم پرنسس

دانلود تاج سیندرلا

لباس کاغذی سیندرلا

نمونه تاج

کاردستی پرنسس کاغذی

انگشتر قلبی پرنسس

مدل کیک پرنسس

دانلود چند نمونه تاج پرنسس

دانلود کارت دعوت و تاج صوفیا برای تم پرنسس

دانلود تاج ملکه برای تولد با تم پرنسس

رنگ آمیزی نقاشی پرنسس (سری اول)

رنگ آمیزی نقاشی پرنسس (سری دوم)

مدل لباس سیندرلا

آموزش تصویری دوخت لباس سیندرلا

آموزش تصویری هد بند - دستکش و گلو بند سیندرلا

نمونه های تزیین صندلی برای تولد با تم پرنسس

دانلود تاج گل

نمونه کارت های آلیس در سرزمین عجایب

کارت دعوت با تم پرنسس

دانلود کارت دعوت با تم پرنسس سری 2

دانلود جعبه جواهرات برای تولد با تم پرنسس

دانلود تزیینات تولد با تم پری دریایی

ایده های لباس پری دریایی

تولد سارینا عزیز با تم پری دریایی

کاردستی قلعه

آموزش درست کردن بال پری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤دو نیمه قلبم❤
19 آبان 92 20:18
سلام سپیده جون

خوبی خانومی

خسته نباشی

ببخشید که خیلی وقته بهتون سر نزدم

ساجده جون رو ببوس


سپیده : سلام خانمی. ممنونم
shayanjooni
20 آبان 92 8:04
سلام عزیزم.واقعا وب خیلی خیلی جالب و خوبی داری.من که خیلی لذت بردم.انشاا.. خدا دخترتونو براتون حفظ کنه.موفق باشید
🟡🟡🟡🟡
28 اسفند 99 7:59
سلام  ممنون از سایت  خوبتون  فقط یک چیزی تم تولد رو بنفش یا صورتی می گرفتید خیلی قشنگ تر می شد 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد