وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

تولد آرشام عزیز با تم المو

1392/8/20 9:51
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,315 بازدید
اشتراک گذاری

اینم تزیینات کلی خونه

 اینم  ریسه دیوار 

عدد تولد پسرم که ان شاالله 120 ساله بشی

اینم از پوم پوم های کاغذی که خودم درست کردم

 

 

 اینم بنر 12 ماهه آرشام گلی من

برچسب های روی در ها

 

 اینم از کلاه شما

 

 

 

 اینم از میز غذا که البته روی لیوان ها و ظرف ژله ها هم تیکر تم تولد با عکس آرشام بود که تو عکس نیست

 

 

اینم کاسه یخ

نی ها و نوشابه ها

اینم کیک تود آرشامی

کلی دنبال یک شمع خوشگل گشتم تا یافتم

 

مامانی اینم تیکر های روی ژله و لیوان ها

کاور جعبه دستمال کاغذی

لیبل نوشابه

ساعت که نشون دهنده ساعت تولد شماست

نشانه خوش آمد که روز در ورود میخوره

 

اینم خلال برای روی غذا

 با تشکر از مامان آرشام

http://arsham_e_man.niniweblog.com

دانلود فایل تولد با تم المو 

دانلود فایل تولد با تم المو سری 2 

ایده هایی برای تولد با تم المو

مدل کیک المو

طرز درست کردن کارت دعوت المو

تولد مهدی

تولد ایلیا

تولد برسام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آوا
20 آبان 92 11:33
سلام خاله قفل رو باز کردم عکس گذاشتی به من خبر بده ممنون
توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 آبان 92 12:12
در ضمن اگه با تبادل لوگو موافقین ممنون می شم بهم اطلاع بدین البته من که حتما لوگوی شما رو می زارم با اجازتون
بهار
20 آبان 92 15:06
قالب وبلاگ کاملا سفارشی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
آرشیدا
24 آبان 92 17:38
واقعا قالبای بهار جون خوشگلن وبلاگ دختر من رو هم اون طراحی کرده میتونید بیاید ببینید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد