وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

آبگوشت میگو

1392/8/28 16:44
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,613 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

شوهری می گه آبگوشت از اسمش هم معلومه . آب + گوشتمتفکر 

ولی وقتی خورد اینجوری شد خوشمزهخوشمزه

خیلی ساده. موادش همون مواد آبگوشت هست . نخود گرد که از قبل خیس شده به همراه قلم و پیاز و سیب زمینی نگینی شده گذاشتم حسابی جا بیفته و در آخر ادویه و نمک و رب گوجه و سبزی کوهی معطر که مخصوص آبگوشت هست رو اضافه کردم و در آخر میگو .

فقط اینجا یه نکته ای داره :

میگو اگه زیادی سرخ یا جوش بخوره سفت می شه و قتی جمع شد آماده خوردن هست. من همیشه آبگوشت رو تو دیگ سفالی درست می کنم و دیگ سفالی هم اگه زیر اجاق رو خاموش کنید تا 15 دقیقه بعد بازم جوش می زنه. از این بابت وقتی زیر اجاق رو خاموش کردم میگوها رو اضافه کردم.

میگوها هم چون تازه بودن اون بوی بد رو نمی دادن. البته میگو اگه تازه باشه که بو نمی ده و اون بو مال اقیانوسه ولی اگه مونده باشه که باید با ادویه جات بوش رو بگیرید.

فقط حتما داخلش کمی گوشت یا آب قلم یا عصاره گوشت باشه.

کودک من

لینکهایی که شاید دوست داشته باشید . . .

باقالی پلو با میگو

لوبیا پلو با میگو

خوراک میگو برای جوجوها

و البته همه ما می دونم هیچ آبگوشتی به خوشمزگی آبگوشت کشک نیستخوشمزه

کودک من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله رضا
28 آبان 92 20:29
سلام ماشالا به این همه هنر میشه منم لینک کنید لطفا
مادر جون آبتین وآروین
28 آبان 92 22:22
دستتون درد نکنه حتما" آبگوشت خوشمزه ای هست. ممنون ما هم لینکتون کردیم
طاهره
29 آبان 92 11:23
سلام.راستش تا چشمم به این آبگوشت افتاد دستم نمی رفت که روی ادامه مطلب کلیک کنم و تنم لرزید.البته هنوز نخوندم ولی حتما باید خوب باشه.مرسی
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. امیدوارم که درستش کنید و خوشتون بیاد.
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 آذر 92 8:59
چقدر خوش رنگه...دهنمون آب افتاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد