وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

ورزشهایی برای مادر و کودک

1392/8/30 16:53
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,085 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

بچه ها عاشق این هستند که اونا رو به بالا و پایین بلند کنید و شما می تونید از این برای ورزش دادن خودتون و کودکتان استفاده کنید. حالا روی زمین با کودک خود بشینید و پاهای خود را باز کنید. (مطمین باشید که راحت نشستید) کودک و شما بهترین دوست برای انجام دادن این تمرینهای ورزشی هستید. چرا ؟ چون کودکان همیشه خواستار این هستند و به قول خودمون پایه هستند. لبخند

حالا شروع کنید به بالا و پایین بردن کودک. این حرکت هم برای کودک خوش آینده هم برای سوختن چربیهای بازوی شما.

کودک من

یه حرکت دیگه بالا بردن کودک به سمت راست و چپ بردن کودک ب بغل است. این حرکت را بارها و بارها انجام دهید. این حرکت برای شکم و پاهای شما بسیار مفید است.

کودک من

روش دیگر ورزش برای مادر و کودک نشاندن کودک روی صندلی است. پاهای خود را کمی باز کنید و آرام آرام زانوها را خم و بشینید. می تونید یه اسباب بازی روی صندلی بزارید تا کودک باهاش سرگرم بشه و اجازه بده شما به فعالیت خودتون برسید. 

کودک من

ورزش دیگه روی زمین بشینید و کودک را روی زانوهای خود قرار دهید . حالا هر چقدر که راحت هستید به سمت عقب خم بشید. خیلی آرام تا 5 برای کودک خود بشمارید. حالا نزدیک کودک بشید و اونو ببوسید و دوباره آرام آرام برید عقب. لبخند فراموش نشه.

کودک من

و مسلما اگه یه کودک 3 ساله هم داشته باشید اونم دوست داره تو فعالیت شما شرکت کنه. و این ورزش هم برای شما خیلی موثره و هم برای او سرگرم کنندست.

 کودک من

 

 

پسندها (1)

نظرات (10)

asalak
1 آذر 92 1:20
سپیده عزیزم خیلی عالی بود مرسی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 آذر 92 1:06
عای بود عالی ممنونم
معصومه مامان آرتین
2 آذر 92 8:35
سپیده جون من فقط مطالب رو میتونم بخونم. بنظر میاد عکس هم برای هر جمله گذاشتی. برای من که عکس ها دیده نمیشه. بازم ممنون عالی بود.
مامان سهند و سپهر
2 آذر 92 9:31
عالی بود
مریم
2 آذر 92 10:06
عالی بود.
مامان فاطمه
2 آذر 92 12:53
سلام خیلی مفیده ممنون
مامان نی نی
2 آذر 92 13:27
سلام عزیزم.جالب بود.خسته نباشید
✿مامان علی خوشتیپ✿
2 آذر 92 15:44
عالیهههههههههه...ممنون
مامان آنی
2 آذر 92 16:44
سلام سپیده جون چه مطلب جالبی من با ویانا همه این بازیهارو انجام میدادم ولی صرفا به بازی بودنش توجه داشتم و اینکه بالابردن بچه با پاها به تعادل بدن اون کمک میکنه اما حالا برام خیلی جالب تر شده که با انجام مرتبش تبدیل به ورزش برای خودمون هم میشه .ممنون از اینکه همیشه مطالب به روز داری
فروغ
3 آذر 92 8:44
خیلی عالی بود
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانمی. کم پیدایی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد