وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن بای بای پوشک محمد حسام عزیز

1392/9/2 16:06
نویسنده : وبلاگ کودک من
19,052 بازدید
اشتراک گذاری

جشن پوشك

من خيلي دوست داشتم براي جشن سيسموني برات يه كيك پوشك درست كنم اما نشد. و همون موقع تصميم گرفتم براي اين روز برات درست كنم.

جشن پوشك

جشن پوشك

 

لینکهای مربوط به کیک پوشک

  آموزش تصویری کیک پوشک

 نمونه های ساده کیک پوشک

 طرز درست کردن کیک پوشک

 نمونه های کیک پوشک برای جشن قدم

مدل کیک پوشک پسرونه سری اول

 مدل کیک پوشک پسرونه سری دوم

مدل کیک پوشک دخترانه (سری اول)

مدل کیک پوشک دخترانه (سری دوم)

کیک پوشک به شکل گل

 نمونه کیک پوشک خرسی

مدل های دیگری از کیک پوشک

مدل دیگری از کیک پوشک سری دوم

مدل قورباغه ای کیک پوشک (سری اول)

مدل قورباغه ای کیک پوشک (سری دوم)

مدل کیک پوشک (سری 15 )

مدل کیک پوشک با دامن توتو

نمونه های کیک حوله

جشن پوشك

جشن پوشك

جشن پوشك

جشن پوشك

جشن پوشك

جشن پوشك

جشن پوشك

با تشکر از مامان محمد حسام

 http://hesam-maman.niniweblog.com/

 

آموزش پوشک گرفتن کودک (سری اول)

آموزش پوشک گرفتن کودک (سری دوم)

آموزش پوشک گرفتن کودک (سری سوم)

چگونه توالت رفتن را به کودک آموزش دهیم؟

تزیین سرویس بهداشتی

پایان پوشک در سه روز!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر فرناز
2 آذر 92 17:52
آفرین حسام جون دست مریزا مریم جون بزن دست قشنگه را
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 آذر 92 18:11
افرین اقاا حسام چه کیک پوشک خشگلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد