وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

چطور کودکم را وادار به فعالیت کنم ؟

1392/9/2 17:15
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,423 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

ترجمه شده از سایت

در اینجا ایده هایی برای وادار کردن کودک به فعالیت و انجام تمرینهای ورزشی است :

1- نقش یک مدل رو بازی کنید :

والدین می توانند خودشان تمرینهای ورزشی را انجام دهند. می توانند بیرون بروند و این تمرینها را انجام دهند. وقتی کودک پدر و مادر خودش را در حال ورزش کردن و انجام تمرینهای ورزشی می بیند از آنها الگو برداری می کند . (دقیقا وقتی من ورزش می کنم ساجده 2 ساله می خواد مثل من انجام بده) و باید یکی از کارهای روزانه شما باشد. برنامه هایی مانند اردو رفتن باعث می شود که کودک شما را همراهی کند و تمام تمرینهای مربوطه را ببیند و الگو برداری کند. مخصوصا اگر هنگام ورزش لبخند بر لب داشته باشید انرژی + به کودک خود می دهید.

2- ورزش کردن را تبدیل به یک بازی کنید :

تمرینهای ورزشی باید برای کودکان جذاب و حالت سرگرمی داشته باشد. نه اینکه شما به عنوان یک مربی و او به عنوان یک شاگرد باشد. برای جذاب بودن می توانید آن را تبدیل به بازی کنید. تمام مراحل بازی در حیاط مدرسه خودتان را یادآور باشید و کاری کنید که بسیار برای کودک جذاب باشد.

3- به گروه و کلاسها ملحق شوید :

کلاسها و تیم های ورزشی زیادی وجود دارد که با ملحق شدن به آنها می توانید کودک خود را وادار به فعالیت کنید و کودک را تشویق به فعالیت می کنند. و البته کلاسهای زیادی هم برای مادر و کودکان کوچکتر به طور همزمان وجود دارد مانند : شنا و ژیمناستیک.

ورزشهایی برای مادر و کودک

قلب سالم برای من و مامانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر فرناز
2 آذر 92 17:50
آفرین سپیده جونم ادامه بده کار خوبی میکنی سپیده جان من بیشتر روزا بهت سر میزنم اما نظر نمیذارم میدونم سرت شلوغه مزاحمت نمیشم ولی همشون عالی بووووووووووووووووووووووووووووووووود
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. بسیار از لطف شما ممنون.
عالمه مامان امیرحسین
2 آذر 92 19:13
مرسی از مطالب آموزندتون اما چرا به ما سر نمیزنی
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. بسیار شرمنده که فرصت سر زدن به دوستان نیست.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد