وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

مینی بک حرف Tt

1392/9/3 9:50
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,540 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

لطفا قبل از پرینت گرفتن تصاویر این لینک را ملاحظه کنید

درست کردن مینی بک برای تدریس حرف Aa

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من 

 

منبع: زبانکده محصل 

http://mohasselenglish.blogfa.com

کاردستی های مربوط به حرف Tt (روی تصویر کلیک کنید)

Tooth

کودک من

حرف Tt

کودک من

tree

کودک من

train

کودک من
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرمر(مامی کسرا)
3 آذر 92 8:52
سپیده جونم قبلا به وب کسرا سرزدید و میخواستید تولد کفشدوزکیشو ثبت کنید تو وبتون..منم امروز اومدم ببینم دیدم تولد پسر من اصلا نیست ..خیلی ناراحت شدم
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. شرمنده خانمی. تعداد نظرات که زیاد بود فراموش کردم ثبت کنم. الان ثبتش کردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد