وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

کاردستی هنداونه ای نمونه 2

1392/9/4 9:32
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,309 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

  • با کاغذ سبز رنگ یه نیم دایره می کشید و قیچی می کنید.
  • از کاغذ قرمز استفاده کنید و یه نیم دایره کوچکتر بکشید و به نیم دایره سبز رنگ بچسبانید.
  • از کاغذ سبز برای دهان استفاده کنید.
  • دو تا دایره کوچک قیچی کنید و برای چشمها استفاده کنید و به بالای هندوانه بچسبانید.
  • از ماژیک برای کامل کردن چشمها استفاده کنید.
  • 4 تا نوار سبز رنگ برای پاها قیچی کنید.
  • پاها را تا بزنید تا بصورت 7 و 8 درست شود و به هندوانه خود بچسبانید.
  • برای دستها هم همین کار را انجام دهید.
  • از ماژیک برای کشیدن دانه ها استفاده کنید.

کودک من

لینکهای هندوانه ای

نمونه تزیین تولد با تم هندوانه

طرز درست کردن کارت هندوانه

مدل لباس هندوانه

نمونه تزیین نی هندوانه

دانلود فایل PDF ریسه و تزیین غذا هندوانه

 آموزش تصویری بافتنی ریسه هندوانه

دانلود چند نمونه تزیین هندوانه ای

نمونه های جعبه هندوانه ای

تزیین هندوانه به شکل کالسکه

طرز درست کردن هندوانه به شکل قوری

چطور یه هندوانه خندان درست کنم ؟

طرز یرش ساده هندوانه

طرز درست کردن هندوانه به شکل هواپیما

طرز درست کردن گلدان هندوانه ای

طرز درست کردن سبد میوه به شکل هندوانه

چاپ تزیینات با تم هندوانه

طرز کشیدن لاک هندوانه ای روی ناخن

مدل لاک ناخن هندوانه ای

چطور یه هندوانه بکشم ؟

کاردستی هندوانه ای نمونه 1

تولد امیرمهدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد