وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

صبحانه نی نی کره و پنیر و 4 مغز در نان تست

1392/9/6 7:53
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,141 بازدید
اشتراک گذاری

صبجونه یکی از غذاهایی هست که خیلی مهمه ...مخصوص واسه بچه هایی که مدرسه میرن

امروز یه چیزی به ذهنم رسید که برای  صبحونه درست کنم که هم راحته و هم خیلی مقوی..و هم اینکه

بچه های بد غذا رو میشه باهاش گول زد

موادی که لازم داریم

نون تست

کره

پنیرخامه ای

مغزگردوی اسیاب شده

پودر پسته

کنجد

کره رو روی یه طرف نون تست مالیدم و پنیر رو روی طرف دیگه و روشون رو کنجد و پودر پسته و مغز گردو

ریختم ...بعد نونها رو روی هم گذاشتم و با یه فشار کوچیک به هم چسبوندم و گذاشتم توی ساندویچ

ساز یه مدت کوتاه بمونه تا فقط کره و پنیر آب بشن و نونها به هم بچسبه..اگه مثل من یه بچه کوچیک

دارین که هنوز دندونهای آسیاب در نیاورده بهتره زیاد نزارین بمونه که برشته بشه.

به جای این مغزهایی که من ریختم شما از هر مغز دیگه ای میتونین استفاده کنین

با تشکر از مامان تینا و رایان

http://tinaryan.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد