وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تزیین هندوانه به شکل گل آفتابگردان

1392/9/6 9:11
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,940 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

و حسابی تمیزش می کنیم.

کودک من

بعضی از برگها رو درست می کنیم.

کودک من

کودک من

کودک من

می تونیم یه پلاک برای نوشتن متن مورد نظر روی هندوانه درست کنیم.

کودک من

کودک من

کودک من

با این وسیله ساختن گل را شروع می کنیم.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

حالا گلبرگها . . .

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

و برگهای بزرگتر . . .

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 92 9:59
سلام سپيده عزيز محمد سپهر يه كاردستي طوطي درست كرده دوست داشتي براي وب ذخيره اش كن.....متشكرم
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام.تشکر و ثبت شد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد