وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

آش عصرانه نی نی

1392/9/6 11:05
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,173 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:

عدس 

ماش

جوی پرک

نخودفرنگی

لوبیا سبز

سیب زمینی یا برنج یا ماکارونی یا ورمیشل

هویج

پیاز

زرشک

لوبیا قرمز(یا هر حبوباتی که دارین)

سبزی

کره یا خامه

در صورت تمایل کنجد

در فصل زمستان و هنگام سرماخوردگی شلغم

گوشت گوسفندی 

گوجه فرنگی

همه مواد رو مقداری بر میدارم اندازه دقیقی نداره ..بعضی وقتها بعضی هاشونو ندارم..ولی هرکدومو دارم

میریزم معمولا همیشه 10 مورد مختلف میریزم که گوشت یا مرغ پای ثابتش است.

ولی با گوشت خیلی خوشمزه تره...همه مواد رو که از قبل حبوباتشو خیس کردم میریزم تو ظرف و خوب

میپزم در اواخر پخت بهش سبزی رو اضافه می کنم و در ظرف رو هم میبندم .موقغ سرو میتونید کمی خامه بهش بزنید.یا کمی آب لیموی تازه برای تغییر ذایقه بهش اضافه کنید . بهتره سیب زمینی رو جدا بپزید و اضافه کنید چون شنیدم  10 ساعت بعد از پخت مواد مغذیشو از دست میده...من بعضی اوقات با کمی ماست به نی نی میدم

نوش جون

با تشکر از مامان رایان

http://tinaryan.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شیما مامان شاهین کوچولو
6 آذر 92 14:04
سلام سپیده جون خسته نباشی یه جشن دندونی گرفتم که عکساشو تو وبلاگ شاهین گذاشتم... میشه عکسای جشن شاهین هم تو وبلاگتون بزاری؟؟؟؟ ممنون میشم
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. مبارک باشه و ثبت شد.
کیان
6 آذر 92 15:24
آپم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد