وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاردستی ها کاغذی اسمورف ها

1392/9/14 10:00
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,815 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه مطلب 2 نمونه کاردستی کاغذی اسمورف برای دانلود و تمام لینکهای مروبط به اسمورف ها

برای دانلود اسمورف ها در تاکسی روی تصویر زیر کلیک کنید و پرینت بگیرید. قیچی کنید و طبق راهنمای موجود در دانلود به هم بچسبانید.

کودک من

برای دانلود اسمورف ها در اتوبوس روی تصویر زیر کلیک کنید و پرینت بگیرید و قیچی کنید. و طبق راهنمای موجود در فایل به هم بچسبانید.

کودک من

 تولد آرتین

تولد شاران  

تولد سام

نمونه تزیینات با تم اسمورف ها

نمونه تزیینات با تم اسمورف ها سری 2

آموزش تصویری بادکنک آرایی به شکل اسمورف

نمونه لاک ناخن با تم اسمورف ها

کاردستی های کاغذی اسمورف ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد