وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

6 روش برای گرفتن آب هندوانه

1392/9/20 16:36
نویسنده : وبلاگ کودک من
36,269 بازدید
اشتراک گذاری

محصل

محصل

ترجمه شده از سایت

روش 1 : تکه های هندوانه را در غذاساز بریزید و از صافی عبور بدید تا دانه های هندوانه گرفته شود. دوباره در غذاساز بریزید و با کمی لیمو تازه و نصف پ شکر مخلوط کنید.

کودک من

روش 2 : تکه های هندوانه را درون پاکت فریزر گذاشته و به مدت نیم ساعت در فریزر بگذارید و با 1/4 فنجان آب و کمی آبلیموی یخ زده در غذاساز قاطی کنید و سپس از صافی عبور دهید تا دانه ها گرفته شود.

کودک من

روش 3 : تکه های هندوانه را در غذاساز ریخته و آب آن را گرفته و از صافی عبور دهید. سپس مقداری آبلیمو به آن اضافه کنید و برای 10 دقیقه بزارید بجوشد و سپس 8 ساعت در یخچال بگذارید.

کودک من

روش 4 : تکه های هندوانه را در پاکت فریزر بگذارید و به مدت 8 ساعت در فریزر بگذارید . سپس به مدت 15 دقیقه در فضای بیرون از فریزر قرار دهید. با 1/3 پیمانه آب و 1/2 1 پ دلستر در غذاساز بگذارید تا مخلوط شوند. از صافی عبور دهید و تگرگی بنوشید.

برای طالبی و خربزه هم همین مراحل را می توانید انجام دهید. فقط از دلستر استفاده نکنید.

کودک من

روش 5 : تکه های هندوانه را در پاکت فریزر قرار دهید و درون فریزر بگذارید تا یخ بزند. از فریزر بیرون بیاورید و به مدت 15 دقیقه در محیط آشپزخانه قرار دهید. در غذاساز ریخته و از صافی عبور دهید. دوباره آب هندوانه را در غذاساز بریزید و با چند برگ نعنا (بابت گرمی و سردی بودن ) و کمی شکر و کمی آب لیمو قاطی کنید.

کودک من

روش 6 : ترکیب هندوانه و خیار است. هندوانه و خیار و شکر و آب لیمو و تکه های یخ را در غذاساز بریزید.

کودک من

لینکهای هندوانه ای

 روش برای گرفتن آب هندوانه

نمونه تزیین تولد با تم هندوانه

طرز درست کردن کارت هندوانه

مدل لباس هندوانه

نمونه تزیین نی هندوانه

دانلود فایل PDF ریسه و تزیین غذا هندوانه

 آموزش تصویری بافتنی ریسه هندوانه

دانلود چند نمونه تزیین هندوانه ای

نمونه های جعبه هندوانه ای

تزیین هندوانه به شکل کالسکه

طرز درست کردن هندوانه به شکل قوری

چطور یه هندوانه خندان درست کنم ؟

طرز یرش ساده هندوانه

طرز درست کردن هندوانه به شکل هواپیما

طرز درست کردن گلدان هندوانه ای

طرز درست کردن سبد میوه به شکل هندوانه

چاپ تزیینات با تم هندوانه

طرز کشیدن لاک هندوانه ای روی ناخن

مدل لاک ناخن هندوانه ای

چطور یه هندوانه بکشم ؟

هد بند هندوانه ای

دامن توتو هندوانه ای

تزیینات جزیی هندوانه ای سری 2

بستنی چوبی هندوانه ای

نمونه کیک های هندوانه ای

بستنی هندوانه ای شب یلدا

ژله طرح هندوانه ای

تزیین هندوانه به شکل جوجه تیغی

تزیین هندوانه به شکل منقل

تزیین هندوانه به شکل گل

تزیین هندوانه به شکل گل آفتابگردان

تزیین هندوانه به شکل قورباغه

تزیین هندوانه به شکل آدم برفی

یه تیکه کیک هندوانه ای می خوای؟

تزیین هندوانه به شکل کوسه

کلاه بافتنی هندوانه ای
درست کردن کلاه هندوانه ای

کاردستی هندوانه ای نمونه 1

کاردستی هندانه ای نمونه ۲

کاردستی هندوانه ای نمونه 3

کاردستی هندوانه ای نمونه 4

کاردستی هندوانه ای نمونه 5

کاردستی هندوانه ای نمونه 6

کاردستی هندوانه ای نمونه 7

ایده های تزیین انار برای شب یلدا

ایده های تزیین میز شب یلدا

گلدان هندوانه ای

هندوانه قلبی

پودینگ هندوانه ای شب یلدا

 پودینگ ژله ای هندوانه در جام

    فنجونک های هندوانه ای

تولد امیرمهدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد