وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

ریسه Happy First Tooth و کارت 10 در 7دندونی

1392/9/27 9:23
نویسنده : وبلاگ کودک من
19,944 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از مریم عزیز برای فرستادن این طرح ها

http://arsha-sh.blogfa.com/

لطفا اگر شما هم فایل تم های تولد را دارید برای ما بفرستید تا به نام شما ثبت کنیم .

برای بزرگ شدن تصاویر روی تصویر مورد نظر کلیک کنید

دقت کنید حروف تکراری دیگر تکرار نشده

کارت 10 در 7 دندونی

کودک من

 

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

طرز درست کردن آش دندونی

لینک مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

دانلود فایل PDF پری دندان

فایل رنگ آمیزی دندان

آموزش تصویری درست کردن کیف دندونی

جعبه پری دندونی

دانلود نت پری دندونی

آدرس فایل فتوشاپ جشن دندونی نگار عزیز

 عکس جشن دندونی سایز 70 در 50

ریسه Happy First Tooth و کارت 10 در 7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا
15 بهمن 92 15:19
سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی مفیدی دارین. این عکسها آماده برای چاپ هستن یعنی اندازشون درسته؟سیو کنم و بدم برای چاپ؟ ممنون میشم جواب بدین. بابت برادرتون هم تسلیت میگم و هم صلوات فرستادم هم فاتحه.خدا بهتون صبر بده
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. با تشکر. بله اماده چاپ هستند.
مینا
15 بهمن 92 15:23
تمهای دیگه برای دندونی دارین؟کاملتر باشه؟دخترونه ممنون
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. در حال حاضر همین تم ها در وبلاگ موجود می باشد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد