وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

ایده های جشن تولد با تم خوگوش

1391/5/27 8:06
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,658 بازدید
اشتراک گذاری

کیک به شکل خرگوش

 

کوکی به شکل هویج و کیک

و اینم کیک آقا پارسا

كيك تولد

يك سالگي پارسا

http://parsatopol.niniweblog.com/

کارت دعوت خرگوشی

 

 

داخل کارت

 

پاکت گیفت که درست کردنش با کاغذ مقوایی شکل راحته

تل خر گوشی برای بچه ها و تزیین بادکنک خرگوشی

 

و چیدن میز که لیوانها به شکل خرگوش و با پارچه نارنجی قاشق و چنگال رو به شکل هویج درست کردن

 

و سالاد الویه به شکل خرگوش

سالاد الویه زیر که الهام خانم تزیین کردن

http://bluerose2009.blogfa.com

سالاد الویه که زهره خانم زحمت تزیین رو کشیدن

http://gol-e-beheshti.niniweblog.com/

دوستان اگر سالاد الویه به شکل خرگوش درست کردید خوشحال می شم بنام خودتون بزارم

و کادو خرگوشی من به شما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

elham
27 مرداد 91 19:46
عزیزم سلام عکس الویه خرگوشی من رو هم بذار با کمال میل عزیزم ممنون
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 20:42
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان پارسا
31 مرداد 91 17:02
سلام نتيجه مسابقه چي شد؟


سلام. در حال تایید نظرات دوستان هستم.
زهره
19 شهریور 91 19:11
http://www.niniweblog.com/upl/gol-e-beheshti/13465248975.jpg سلام این آدرس خرگوش الویه منه
مامان پریسا
12 مهر 91 16:56
سلام سپیده جون.
میخواستم بدونم هدیه ی شما که برامون فرستادید چی بوده؟ چون برامون یه بسته رسیده اما بدون نام.....


سلام. کتابها و سی دی بوده.
بارن
9 آذر 96 18:43
تا اخر مطالبتونو گشتم. تم ملوانی نداشتید انگار یا قایق و کشتی....نمیذارید؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد