وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

ساجده عزیز و یلدا سال 92

1392/10/1 10:58
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,256 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

فقط کلاه ساجده رو داشته باشید... یادتونه که ؟!

اگه نه فعلا  اینجا رو کلیک کن تا بعدنش رو بگم . . .

طبق معمول آش ارده درست کردم که اولین باره ساجده آش ارده می خورد. آخه پارسال دندون خوردن نداشت و امسال ماشالله . . .

تیرامیسو

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

چیز کیک

کودک من

کودک من

کودک من

از شلغم و لبو یادم رفت عکس بگیرم.

کودک من

لینکهای هندوانه ای

نمونه تزیین تولد با تم هندوانه

طرز درست کردن کارت هندوانه

مدل لباس هندوانه

نمونه تزیین نی هندوانه

دانلود فایل PDF ریسه و تزیین غذا هندوانه

 آموزش تصویری بافتنی ریسه هندوانه

دانلود چند نمونه تزیین هندوانه ای

نمونه های جعبه هندوانه ای

تزیین هندوانه به شکل کالسکه

طرز درست کردن هندوانه به شکل قوری

چطور یه هندوانه خندان درست کنم ؟

طرز یرش ساده هندوانه

طرز درست کردن هندوانه به شکل هواپیما

طرز درست کردن گلدان هندوانه ای

طرز درست کردن سبد میوه به شکل هندوانه

چاپ تزیینات با تم هندوانه

طرز کشیدن لاک هندوانه ای روی ناخن

مدل لاک ناخن هندوانه ای

چطور یه هندوانه بکشم ؟

هد بند هندوانه ای

دامن توتو هندوانه ای

تزیینات جزیی هندوانه ای سری 2

بستنی چوبی هندوانه ای

نمونه کیک های هندوانه ای

بستنی هندوانه ای شب یلدا

ژله طرح هندوانه ای

تزیین هندوانه به شکل جوجه تیغی

تزیین هندوانه به شکل منقل

تزیین هندوانه به شکل گل

تزیین هندوانه به شکل گل آفتابگردان

تزیین هندوانه به شکل قورباغه

تزیین هندوانه به شکل آدم برفی

یه تیکه کیک هندوانه ای می خوای؟

تزیین هندوانه به شکل کوسه

کلاه بافتنی هندوانه ای


درست کردن کلاه هندوانه ای


کاردستی هندوانه ای نمونه 1

کاردستی هندانه ای نمونه ۲

کاردستی هندوانه ای نمونه 3

کاردستی هندوانه ای نمونه 4

کاردستی هندوانه ای نمونه 5

کاردستی هندوانه ای نمونه 6

کاردستی هندوانه ای نمونه 7

ایده های تزیین انار برای شب یلدا

ایده های تزیین میز شب یلدا

گلدان هندوانه ای

هندوانه قلبی

پودینگ هندوانه ای شب یلدا

 پودینگ ژله ای هندوانه در جام

    فنجونک های هندوانه ای

4 روش برای گرفتن آب هندوانه

لیبل کاپ کیک هندوانه ای

تولد امیرمهدی

آموزش درست کردن شمع هندوانه ای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

خونه نمدی
1 دی 92 11:01
سلام مامان با سلیقه اگه میخوای هر کی میاد تو اتاق نی نیت انگشت به دهن بمونه حتما حتما یه سر به سایت من بزن مطمئن باش که پشیمون نمیشه www.namadi.ir با تشکر خونه نمدی
مامان منیر(قند عسل مامان و بابا)
1 دی 92 11:40
عالییییییییییییییییییییییییییییییی بود سپیده جون .خسته نباشی خوبی عزیزم . منم خوشحال میشم عکس سفره شب یلدا تو وبلاگ زیبای شما باشه . من خیلی به شما سرمیزنم . بالفتخار لینکتون میکنم خوشحال میشم بیشتر بهم سربزنیم
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
1 دی 92 12:00
یلداتون مبارکـــ ... خوش حال میشم یلدای ما رو هم ببینید ... www.pesaraksheytoon.niniweblog.com
شیما مامان شاهین کوچولو
1 دی 92 13:47
به به چه با سلیقه عالی بود سپید جون
شیما مامان شاهین کوچولو
1 دی 92 13:48
منم آپ کردم ... میشه عکس شب یلدای شاهینو به سلیقه خودتون بزارید تو سایت ....ممنون میشم
وبلاگ کودک من
پاسخ
خانمی هر کاری می کنم وبلاگتون برای من باز نمی شه. لطفا برام ایمیلشون کنیدsepidehrostami33@yahoo.com
مامان آیهان
1 دی 92 14:22
خیلی قشنگ بود یلدات مبارک گلم راستی شما دزفولی هستید دیگه.
وبلاگ کودک من
پاسخ
بله دیگه
مامان تینا و رایان
1 دی 92 15:13
دست درد نکنه سپیده جون ..دستور چیز کیک رو هم بزار برامون خیلی خوشگل در اومده
وبلاگ کودک من
پاسخ
چشم. ایشالله پستهای بعدی
مامی یلدا و سروش
1 دی 92 17:50
یلدات مبارک باشه ساجده خانوم. انشاالله عمری پر از عزت و سلامتی داشته باشی.
مامی یلدا و سروش
1 دی 92 17:51
چه کلاه خوشگلی آفرین مامان هنرمند راستی سپیده جان ما پست شب یلدا آپیم
حبه قند
1 دی 92 21:43
سلام سپیده جون ماشاله چه سفره شب یلدایی داره . ماشاله به ساجده خانوم. دلم گندم شاهدونه خواست. راستی اگه دوست داشتی وبلاگ نی نی من رو هم لینک کن . ه رچند خیلی از این واژه خوشم نمیاد اما باعث افتخارم بود .
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. با افتخار لینک شدید.
امیرصادق پسر بهاری من
2 دی 92 1:49
سلام عزیزم خوشحال میشم یلدای پسر عسلیمو ببینید www.soosa.niniweblog.com
الهه مامان آرمین
2 دی 92 9:42
اگه وبلاگا رو حذف کردید لطفا ما رو جایگزین کنید من همیشه به وبلاگتون سر میزنم عکس پسر رو هم فرستادم
الهه مامان آرمین
2 دی 92 9:53
میشه خودتون یه سر بزنید به وبلاگم. هایو باز نمیشه عکس بفرستم
مامان آنی
2 دی 92 15:44
سپیده جون و ساجده جون شب یلدا مبارک همه چی با سلیقه بود
مامان منیر(قند عسل مامان و بابا)
3 دی 92 12:14
سلام سپیده جون . همه چی عالی بود من براتون یکشنبه کامنت گذاشتم ولی متاسفانه ثبت نشده . خوشحال میشم عکس سفره یلدا ما تو وبلاگ زیبای شما باشه .
مامان منیر(قند عسل مامان و بابا)
3 دی 92 12:16
من زیاد به شما سر میزنم . لینکتون میکنم . خوشحال میشم از دوستاتون باشم
mahtab
3 دی 92 22:57
کلاهش زیبا شده چه کیک خوشمره ای همه جیز نوش جان و ایام به کام
مامان یزدان
4 دی 92 8:13
یلدات مبارک عزیزم.البته با تاخیر
وبلاگ کودک من
پاسخ
ممنون. یلدای شما هم مبارک
مامان منیر(قند عسل مامان و بابا)
4 دی 92 16:17
سلام سپیده جون نمیدونم چرا کامنت های منو تایید نم کنی
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. شرمنده تعداد کامنتها زیاد و فرصت کم. عکسها ثبت شد.
mahtab
8 دی 92 10:06
راستی سپیده جان از پوشک گرفتن ساجده جون به کجا رسید؟ به سلامتی گرفتی؟ یه سوال دیگه، مگه دخترتون متولد سال 90 نیست؟ چرا اسم وبلاگتون "کودک من91" هستش؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. خدا رو شکر داره خوب پیش می ره و راضی هستم. اخه شروع کار وبلاگ "کودک من" سال 91 بوده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد