وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

بافت پیراهن آستین بلند جلو بسته

1392/10/11 16:10
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,903 بازدید
اشتراک گذاری

برای 2 تا 3 سال

کودک من

 

ابتدا اندازه گردن را می گیریم و ضربدر 2 می کنیم. 29 ضرب 2 می شود 58.

58 دانه می ندازیم و 5 رج اول را از زیر می بافیم.

6 دانه اضافه می کنیم که سجاف جلو می شود.

حال باید مدل را تقسیم بندی کنیم. به این صورت که اول کار 6 دانه روی میل انداخته و شروع به بافت می کنیم. 6 دانه اول را ار زیر می بافیم. (سجاف)

سپس 11 دانه برای قسمت جلو از زیر می بافیم. (ساده بافی)

1 دانه روی میل راست انداخته

2 دانه از زیر بافیته و دوباره 1 دانه روی میل راست اضافه می کنیم.

قسمت آستین اول را جدا کرده. 8 دانه از زیر بافته و دوباره 1 دانه اضافه کرده. حال دانه برای پشت جدا می کنیم.

15 دانه از زیر می بافیم و دوباره 1 دانه اضافه می کنیم. (رکن)

آستین دوم را تقسیم کرده. 8 دانه از زیر بافته باز دوباره 1 دانه اضافه کرده.

2 دانه بافته و باز 1 دانه اضافه می کنیم و بقیه را تا آخر می بافیم. انتهای کار 6 دانه آخر را روی میل انداخته . (برای سجاف آخر)

برگشت کار دانه ها را هر کدام به حال خود بافته.

6 تا از زیر و بقیه دانه ها تمام از رو بافته می شود . فقط 6 تای ۀخر را از زیر می بافیم.

هر بار به اون دانه که در حلقه قرار می گیرد سمت راست و چپ اضافه می کنیم.

به اندازه دو انگشن مانده که آستین تمام شود کشباف می بافیم و حدود 8 سانت 1 زیر و 1 رو می بافیم.

این قسمت رو بافت دانه ذرتی زدم. به این صورت که رج اول 1 زیر و 1 رو

رج دوم همه دانه ها از زیر بافته می شن.

کودک من

پشت پیراهن

کودک من

زیر پیراهن رو دندان موشی یا پنجه گربه زدم که اینجا بافتنش رو گذاشتم

کودک من

پایین پیراهن حالت کلوش بود . بافت شلوارش تو پست بعدی می زارم.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 دی 92 14:44
سلام سپیده جونم خوبی ؟دختر گلت خوبه دستت درد نکنه وخسته نباشی انشالله این ایام همچنان در سلامت بوده باشید می بوسمت
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. با تشکر
نیلوفر
9 دی 92 14:56
سپیده جون میشه ایمیلتونو چک کنید ببینید اومد یا نه ممنون میشم خبرم کنید
حبه قند
9 دی 92 20:37
واقعا؟؟؟ خیلی هالیه تو رو خدا طرز بافتشو بذارو من بگم مامانم واسه دخترم ببافه. خیلی دوستش دارم.
وبلاگ کودک من
پاسخ
چشمممممم
مامان علی خوشتیپ
10 دی 92 13:08
عالی شدهههههههههههههههه آفریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن دوست هنرمند و کدبانوام
وبلاگ کودک من
پاسخ
من که گفتم حسابی رفتم تو نخش.
مامان امیر ارسلان
11 دی 92 11:51
سلام سپیده جون میگم یه مدت بود کمتر آپ می کردی نگو سرگرم این بودی آفرین عزیزززززززززم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. آره دیگه
مامان پرهام
11 دی 92 11:57
افرین زود رفتی توی مدلهای بزرگ فقط فکر کنم بزرگ باشه برای ساجده باید اندازه اش رو کم کنی
وبلاگ کودک من
پاسخ
عکسشو تازه گذاشتم و برای الان و سال دیگه خوبه.
مامان تینا و رایان
11 دی 92 15:15
شما چه زود پیشرفت کردید دست مریزاد
وبلاگ کودک من
پاسخ
البته می دونی که من خیلی زرنگم
دانلود کتاب ۶۰ مدل بافتنی برای کودکان
13 دی 92 20:27
دانلود کتاب ۶۰ مدل بافتنی برای کودکان http://www.booktolearn.com/?p=1398
مامان محمد و ساقی
17 دی 92 23:36
سپیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون تو چه کردی دختررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر خیلی قشنگ و ناز شده.مبارک باشه فاصله بین کامنتهامو ببین چقدر دیر باز میشه
وبلاگ کودک من
پاسخ
مرسیییییییییییییییییی عجیجممممممممممم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد