وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

نظرات (7)

رها
12 دی 92 16:17
خصوصی دارید
sina
12 دی 92 21:20
سلام اگر دوست دارید امار وبتون بالا برود میتوانید کد زیر را در قسمت{ویرایش قالب}وبتون قرار دهید و روزانه یک لینک برای ما ارسال کنید تا دیگران در سایت های دیگر وارد وب شما شوند نکته:لطفا وقتی کد را قرار دادید یک اسم ثابت برای لینک ارسال نکنید. روزانه چند اسم درباره مطلب جدیدی که در وبتون قرار میدهید سعی کنید همون مطلب را برای لینک باکس ارسال کنید تا بازدید کننده ها متوجه مطالب شما شوند اینم کد
مامان شازده پاشا
13 دی 92 20:09
سلام امیدوارم روزهای زمستون برای شماوخانوادتون پرازحس خوشبختی باشه.تبریکبخاطر وبلاگ جالبتون .اگر منت بذارین وبه وبلاگ کودکانه های پاشاسربزنیدممنون میشم.اگربراتون با ارزش بود لطف کنیدویه پست جدید بذارین که مخاطبان هم این منت روسرمن بذارین.بازم ممنون.امیدوارم نظرتون روتو وبلاگم ببینم
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. لطفا ادرس وبلاگتون رو بزارید.
رها
14 دی 92 0:44
سلام دوست خوبم میشه یه کمک به من بکنید من عدد 2 رو با تم پو میخوام شما میتونید کمکم کنید البته برای اردیبهشت که تولد پسرم هستش میخوام
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. ارسال شد.
دعوت به همکاری
14 دی 92 6:35
با سلام همکار عزیز، خسته نباشید یک پیشنهاد خوب براتون دارم . بازدید کنندگان وبلاگ خودتون رو به پول تبدیل کنید تا حداقل مخارج اینترنت و وبلاگتون رو در بیارید و یا اگه بازدید کننده زیادی دارید در آمد میلیونی داشته باشید سیستم کسب در آمد می پاپ آپ به ازای هر بازدید کننده شما مبلغ 50 ریال به شما پرداخت می کند تصویه حساب منظم و بموقع در هر زمان، تنها اگه به حد نصاب سیستم که 15000 تومان هست برسید می توانید درخواست واریز بفرستید تا در کمتر 2 ساعت مبلغ به حسابتان واریز شود تنها کافیست در سایت می پاپ آپ ثبت نام کنید و سپس یک ایمیلی دریافت خواهید کرد و پس از تایید ایمیل میتونید وارد سایت شوید و کد پاپ آپ رو درون قالب وبلاگتون قرار بدید و به کسب در آمد بپردازید http://mepopup.ir پر درآمد باشید
مامان شازده پاشا
14 دی 92 15:58
سلام.تبریک به خاطر وبلاگ زیباتون.من بعدازکلی تحقیق و برنامه ریزی یه کارکوچیک تووبلاگم انجام دادم.اگرلطف کنیدوبه وبلاگ من سربزنید منت سرماگذاشتین.اگرراضی به همکاری بودیدلطف کنیدویه پست جدید تووبلاگتون بذارین وازمخاطبهای گلتون بخواین که به وبلاگ من(کودکانه های پاشا)سربزنن.امیدوارم دست یاریمون روردنکنین.منتظرنظرتون توی وبلاگم هستم
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. لطفا ادرس وبلاگتون رو بزارید.
boostup.ir
14 دی 92 20:49
با سلام وب سایت بوست آپ یک سیستم افزایش ترافیک و بازدید سایت رایگان می باشد. شما می توایند با ثبت وب سایت خود بازدید کننده ها را به وب سایت یا وبلاگ خود بیاورید و همچنین رنکینگ و سئو خود را ارتقا دهید با تشکر مدیریت بوست آپ BoostUp.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد