وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

برندگان مسابقه 2 (کودک خواب آلود)

1391/5/31 18:10
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,296 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از کسانی که در مسابقه شرکت کرده اند و کسانی که رای داده اند.

هدایای این عزیزان ارسال کتابهای آموزش زبان انگلیسی مخصوص کودکان A Book for Ever است.

نفر اول : عکس شماره 9 آیلین خانم در 6 ماهگی

http://aylinabasi.niniweblog.com//

نفر دوم: عکس شماره 8 ساقی جان در 2 ماهگی

http://mohammadsaghi.niniweblog.com/

نفر سوم: عکس شماره 2 آقا سبحان در دو ماه و نیم

سوبی خواب الو

http://www.sobe.niniweblog.com/

نفر چهارم: عکس شماره 24 آرشام جان در 3 ماه و 6 روزگی

http://arsham_e_man.niniweblog.com/

نفر پنجم: عکس شماره 16: بهراد جان در 3 ماهگی

http://www.behraaaad.blogfa.com/

هدایای این عزیزان به آدرس منزلشان ارسال می شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ظریفه
31 مرداد 91 18:53
سلام عزیزم. وای خیلی خوشحال شدم این اولین مسابقه آیلین بود واقعا دوست داشتم برنده بشه. سپیده جان کاش میگفتی هرکدوم با چند رای اول تا پنجم شدن. ممنون از سایت خوبت گلم.
مامان محمد و ساقی
31 مرداد 91 19:33
سلام سپیده جون.خسته نباشی عزیزم. خوشحالم که دخترم ساقی تو این مسابقه نفر دوم شد.ممنونم از شما.
نارینه
31 مرداد 91 22:50
مبارکشون باشه

کاش تعداد رای ها رو هم میگفتید


سلام. شما می توانید تعداد رای هایی که دوستان داده اند در قسمت نظرات مسابقه مورد نظر ببینید.
مریم مامان عسل
31 مرداد 91 23:57
مرسی از وبلاگ خوبتون. من با اجازه شما رو در پیوندهای روزانه ام لینک کردم.
مامان پانی
1 شهریور 91 0:28
سلام سپیده جون مسابقه بعدی رو کی میزاری من از این مسابقه قبلی خبر نداشتم لطفا اطلاع بدهید بسیار متشکرم


سلام. تعداد دوستان زیاد هستن. لطفا لینک کنید تا بتوانید از وبلاگ بازدید کنید. با تشکر.
مامانی درسا
1 شهریور 91 3:22
سلام مبارکتون باشه انشاالله همیشه در مسیر زندگی برنده شین ...... سپیده جون دست شما هم درد نکنه
سمانه (مامی آرشام)
1 شهریور 91 10:21
سلام عزیزم ممنونم از دوستای گلم که به آرشام من رای دادند. به همه برنده ها هم تبریک میگم
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
1 شهریور 91 18:15
سلام
خسته نباشید
خیلی وب خوبی دارید از زحماتتون ممنون
مسابقه هر چند وقت یه بار برگزار میشه؟


سلام. زمان خاصی نداره. می توانید لینک کنید تا خبردار بشید.
مامان ظریفه
2 شهریور 91 13:45
سلام سپیده جان. من آدرس و شماره تلفن توی بخش تماس با ما براتون فرستادم. ممنون. از همه دوستام که به آیلینم رای دادن تشکر میکنم.
مامان سبحان جون
2 شهریور 91 18:19
سلام سپیده جون ممنون ببخشین این قدر دیر تشکر کردم اخه مشغول اسباب کشی بودم ببخشین دستت درد نکنه عزیزم
مامان يگانه
2 شهریور 91 23:39
به همه برنده ها تبريك ميگم شما هم خسته نباشي سپيده جون
مامان محمد و ساقی
3 شهریور 91 17:28
سلام سپیده جون.ممنونم عزیزم.خصوصی فرستادم.
مامان محمد و ساقی
7 شهریور 91 15:11
سلام سپیده جون.از لطفت ممنونم.همین الان بسته ی ارسالیتون به دست ما رسید و کلی خوشحال شدیم.خیلی خیلی ممنون.ساقی یه عالمه ذوق کرد.
امیدوارم همیشه موفق باشی


سلام مینا خانم. خوشحالم که ساقی جون ذوق کرده و خوشحال شده. خانمی این کتابها برای پسر گلتون هم می تونه مفید باشه. فقط باید طرز استفادشون رو بدونید. اگه سی دی رو ملاحظه کرده باشید روی تصویر مورد نظر ممکنه زوم نکنه. هدف جمله سازی بچه ها است نه کلمه. یعنی کلمه رو در قالب جمله یاد می گیرن. مثلا صفحه اولش که تدریس رنگها است این سوال پرسیده می شه :What coloue is it? و در جواب می گه:It's green. و الی آخر . در مورد ساقی جون بعد از اینکه رنگها رو بهش یاد دادید می تونید ازش بپرسید Show me green یعنی سبز ر و نشونم بده و اونم انگشت روی رنگ سبز می زاره. تو سی دی فقط نحوه جمله بندی گفته شده که داخل یه کلاس با شاگردهای خودمون هست. البته سی دی مورد نظر رو با عجله درست کردیم چون از انگلستان خواستن ازمون که باید حتما سی دی رو برامون بفرستید. از این بابت ممکنه اون کیفیتی که می خواین رو نداشته باشه.
در مورد صفحات بعدی که تمام جمله بندی با It's است. اگه سوالی داشتید در خدمت هستم.
مامان محمد و ساقی
8 شهریور 91 12:11
سلام سپیده جون.ممنون از این همه راهنمایی گلم.خیلی وقت گذاشتی که توضیح دادی و بیشتر مارو شرمنده کردی.اتفاقا" محمد 5 ترمه که کلاس زبان موسسه شکوه میره و برای اون هم این کتاب خیلی مفید. دست گلت درد نکنه.و از اینکه دوست خوبی مثل شما دارم خیلی خیلی خوشحالم.
*پسر اراکی*&*دخترک بلا*
18 شهریور 91 21:18
سلام مامانی من اومدم فقط نمیدونم باید چیکار کنم یعنی چطوری


http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
سلام. به این لینک مراجعه کنید و رای دهید.
مامان رادین
20 شهریور 91 16:01
سلام عزیزم با احتساب نام مشکلی نداره ، می تونید عکس ها رو در سایتتون قرار بدبد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد