وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

بافتنی های مینا عزیز

1392/10/16 7:36
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,068 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر مینا عزیز بابت ارسال بافتنی ها

http://mohammadsaghi.niniweblog.com

منتظر ارسال شما عزیزان هستم.

سارافون رنگ لباس سبز و یه قلب نارنجی هم اون وسط حین کار بافتم.

و اینجا دستور بافتش

سارافن ساقی

ساق پا

ساق پا برای ساقی

کلاه

و اینجا دستور بافت برگ

کلاه ساقی

کلاه ساقی

ساقی

و شال دور گردنی و کلاه

شال و کلاه

و دستکش

 اینجا دستور بافت دستکش

دستکش محمد

شال و کلاه

و دامن

دامن ساقی

و سارافون

سارافن ساقی

و ساق شلواری

ساق شلواری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تینا و رایان
17 دی 92 16:32
ایول به همشهری خودم
مامان محمد و ساقی
17 دی 92 23:17
سلام سپیده جون ممنونم که آموزشها رو گذاشتی عزیزم دستت درد نکنه حالا فهمیدم وبت برای من طول میکشه تا باز بشه.نمیدونم دلیلش چیه؟ الان هم میخوام ببینم میتونم بافتیهاتو پیدا کنم یا نه؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. فکر کنم بتونی. همون موضوع دنیای بافتنی ها رو کلیک کن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد