وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش بافت ژاکت برای 2 سال

1392/10/16 8:30
نویسنده : وبلاگ کودک من
37,515 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از مامان پرهام عزیز بابت ارسال این آموزش

http://parhameshghman.niniweblog.com/ 

منتظر آموزش شما عزیزان هستم.

لباس

لباس

لباس

لباس بافت

بعضی لباس ها برای قسمت آستین دونه کم میشه ازشون مثله تقریبا طوسی
بعضیا مثله سبزه خیلی ساده بافته میشه
بسته به نخت دونه میدازی
پشت دونه اش کمتر جلو هستش
برای این مدل من 60 جلو 55 پشت انداختم
بعد کشباف دو زیر دورو 5 سانت
بعد بافتش پشت ورو همه از زیر که بهش اصطلاحا جودودونه میگن
تا میرسی به نزدیک سینه میشه حدود17 سانتی متر بافت
بعد برای یقه دانه هارو اینجوری تقسیم کن 18 دانه ازیر 24 دانه کور میکنیم18 دانه بعدی زیرمیبافیم
بعدش این دو تا 18 دونه رو تا بلندی 15 سانی متر میبافی(سمت راست وچپ 24 دانه کور شده)بعدش کور میکنی که میشه خط سر شانه
برای تکه ی پشت 5 سانت کشباف بعد تا بلندی 36 سانتی متر میبافی بعد کور میکنی
استین
30 دانه سر میگیری 5 سانت کشباف
بعد با بافت جودانه هر یک رج در میونیه دونه اول یه دونه اخر اضافه میشه تا دونه هات بشه 40 تا وبعد تا بلندی 22 سانی متر میبافی دونه هارو کور میکنی ودرز استینو میدوزی
یقه
برای یقه 100 تا دونه سر میندازی تا بلندی 13 سانتی متر دو زیر دو رو کشباف میبافی بعد دانه هات روکور میکنی
حالا برای وصل یقه ما یه مستصیل داریم ضلع کوچک مستصیل یا همون عرضش به 24 دانه کور شده متصل میشه قشنگ نوکش به نوک 24 دانه وصل میشه عرض که دوخته شد ادامه طول مستطیل وصل میشه به کناره های کار 0همون 18 دانه که 15 سانت بافتیم)بعدش پشت گردن بعدش کناره سمت راست بعدش دوباره عرض مستطیل روی 24 دانه کور شده دوخته میشه
پس این 24 دانه دو بار روش عرض دوخته میشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پرهام
16 دی 92 10:55
ممنون سپیده جان
مریم--------❤
17 دی 92 21:27
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد