وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

رنگ در رنگ

1392/10/18 8:06
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,454 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی پیش علی کوچولو این مدل رنگ کردن رو به ساجده یاد داد و می گفت : اینو تو مهد بهمون گفتن . . .

کودک من

مدتی پیش علی کوچولو این نقاشی رو به ساجده یاد داد و می گفت : تو مهد بهمون یاد دادن.

تمام ورقه رو با رنگهای مختلف مداد شمعی پر کرد. بیشتر از رنگ سیاه استفاده می کرد. وقتی کامل پر شد با یه سوزن (البته من بهشون یه قاشق دادم تا با پشت قاشق انجام بدن) خط هایی رو تو نقاشی بوجود می اوردن.

این خط ها رو ساجده کشید و گاهی محو خط هاش می شم و سعی می کنم منظور این خط ها رو بفهمم. از اینکه می دید با هر خط چند رنگ بوجود می یاد براش لذت آور بود.

نیاز نبود براش توضیح بدم که رنگهای مداد شمعی بصورت رنگین کمانی دارن خودشون رو نشون می دن. چیزی بود که تازه کشفش کرده بود.

حالا روانشناسی این خط ها چی هستند من نمی دونم !!

شایدم روانشاسی ندارن و فقط کشفیاته!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یزدان
18 دی 92 10:15
عزیزم هر چی هست عالیه.توی گوشیم همچین بازی نقاشی رو دارم و یزدان هم خیلی دوستش داره.اسمش paint joy هستش.
مامان تینا و رایان
18 دی 92 19:18
خیلی تکنیک جالبیه..مرسی یادمه تینا حدود 3 سالش بود خط حطی میکرد میگفت ماهی کشیدم یا دریا کشیدم..ازش بپرسید میگه چی کشیده..ببوسیدش از طرف من خودم یه فیل اسکیت سوار میبینم تو نقاشیش
وبلاگ کودک من
پاسخ
خخخخخخخخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد