وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

بافت ژیله جلو باز برای 3 یا 4 سالگی

1392/10/18 8:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,097 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

این ژیله رو مادر شوهری بافته

108 دانه برای پشت ژیله

2 تا 70 دانه برای جلو ژیله

مدل شکلاتی : 5 دانه را یکی کرده و یکی 5 تا می شود. (از اونجایی که تازه واردم متوجه این نشدم که گفته یکی 5 تا می شود !) لطفا اگه دوستان می دونن راهنمایی کنن.

حدود 3 سانت کشباف می زنیم و مدل شکلاتی را پیاده می کنیم.

برای جلوی یعنی 70 دانه : لباس 9 دانه ساده بافی یعد یک شکلات دوباره 9 یا 10 دانه ساده بافی بعد شکلات تا 4 مدل شکلاتی برسیم.

برای سجاف 6 دانه اول رکن می بافیم.

برای جا دکمه 2 سانت که بافتیم یک جا دکمه باز می کنیم. برای جا دکمه هم یک ژته می زنیم و ردیف بعدی ژته را برعکس می بافیم. هر 2 سانت یک جا دکمه می زنیم.

کودک من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

معصومه مامان آرتین
18 دی 92 9:20
سلام سپیده جون عزیزم بعد اگه تونستی در مورد زمان و مکان نمایشگاه هم بگو تا شرکت کینم. مرسی خانمی
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. مکانش احتمالا یا ساحلی باشه یا محل نمایشگاه. چشم اطلاع رسانی می کنم.
معصومه مامان آرتین
18 دی 92 9:21
سپیده جون عکس های یلدای آرتین منم اگه زحمتی نیست تو وب قشنگت بذار.
مامان پرهام
18 دی 92 12:04
بافت شکلاتی پايه بافت اين مدل ۳ تا زير ۳تا رو است. رج۱: ۳تا رو +۳تا زير+.... رج۲: ۳تازير+۳تارو+.... رج۳: ۳تا رو+(۳تا يكي از زير ولي دانه ها از ميل خارج نمي شود ۱ژته يكبار ديگر ۳دانه باهم بافته شده ودانه ها از ميل خارج ميشود يعني ۳ دانه كور شده را دوباره به دست مي آوريم)+۳تا رو+تكرار عمل داخل پرانتز+.... رج۴: ۳ تازير+۳تا رو+... رج۵: ۳تا رو +۳ تازير+... رج۶: ۳تا زير+۳تارو+... رج۷: تكرار رج سوم در كل بافت اين ۷ رج تكرار ميشود.
وبلاگ کودک من
پاسخ
دستت درد نکنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد